Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

te koop mijn prachtig trouwkleed van laatste nieuwe collectie Linea Raffaelli maatje 36-38

  27-6-2010 22:43:03
Hey bruidjes,
Ik ben nu zaterdag getrouwd. Het was echt een stralende dag! Alles perfect verlopen van het begin tot het einde!
Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor de vele leuke tips die ik hier heb opgedaan en dat ik hier af en toe raad
kon vragen en mijn hart kon luchten! Mercitjes allemaal!
Nu wou ik wel graag mijn kleed verkopen, want ik heb echt geen plaats voor het op te bergen, we zitten nogal klein
te wonen met ook al een dochtertje.
Het kleed is echt prachtig en heb kei veel kei positieve reacties gehad. Het is van Linea Raffaelli van deze laatste nieuwe
collectie. Staat niet in boek, omdat het een unieker stuk was. Met op de top en rok handgemaakte zandkleurige schitterende figuurtjes erop, ongeveer zoals het kleed op het kaft van de recente boek van de collectie van linea raffaelli. Is tweedelig (top en rok), champagnekleur (donkerderwit). Is een bustier en een rok (met wat lagen en voile onder).
Het was wel niet zo goedkoop, 1945 euro + nog retouches extra van 80 euro. Rekening kan ik tonen, aangekocht bij cermo in Turnhout. Als er iemand foto's wilt zien, kan ik ze doorsturen, als jullie je emailadres geven of mijn emailadres is ev19802008@hotmail.com
De maat is een 38 (maar hier en daar wat vermaakt, dus misschien ook naar een 36).
Ik ben 1.82, dus ze hebben originele lengte van het kleed behouden, alleen wel een beetje wat meer naar boven getrokken, zodat de rok wat meer fronst. Rok is ook beetje hermaakt, dus echt een uniek kleed. Dus wie het koopt, het zal zeker niet te kort zijn haha!
De prijs kunnen we altijd samen nog overeenkomen. Ik hoop echt dat ik er hier een bruidje mee gelukkig kan maken zodat die even hard kunnen stralen als ik op mijn dag!
groetjes ellen!









Ellen
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1267

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...