Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  24-6-2010 9:45:11
Hallo iedereen,
Mijn toekomstige zou graag op reis gaan naar de Malediven. Die reisjes zijn nogal prijzig.
Iemand een idee waar ik een 15 daagse reis kan vinden tegen nog een 'schappelijke' prijs?
We vertrekken in augustus.

(mja we zijn een beetje laat om te boeken)

Groetjes

Ellen
13-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1601


inge
15-4-2011
 Meld misbruik24-6-2010 9:54:09

mss joker of connections?



Kim
21-8-2010
 Meld misbruik24-6-2010 10:11:57

Hoi Ellen,

Wij gaan ook naar de malediven in augustus, na ons huwelijk. We hebben onze tickets reeds geboekt (Qatar Airways) en hebben 650/pp betaald voor de ticketten. Nu wachten we nog even af met het hotel. Wij gaan 8 nachten, 10 dagen. Het is idd behoorlijk prijzig! We gaan waarschijnlijk het hilton irufushi hotel boeken. Wat neerkomt op zo een 2200 euro kamer met ontbijt. dan moeten we daar nog het watervliegtuig bij tellen 350/pp en natuurlijk de uitgaven ter plaatste (eten, duiken,...). Dit hotel lijkt ons het beste wat betreft kwaliteit/prijsverhouding. We houden de prijzen in de gaten op booking, ebookers, hotelopia, maar op de site van het hotel zelf is het voorlopig het goedkoopste.
We hebben bij het hotel ook de menu's van de restaurants eens opgevraagd, zodat we een idee krijgen hoe duur het eten en drinken is. Het is niet goedkoop, maar ik vind het wel meevallen. Je betaalt gewoon de prijs die je altijd zou betalen als je naar een (beter) restaurant gaat. vb een hoofdgerecht 40 dollar. Alcohol is er wel prijzig.

Groetjes,
Kim







Bianca

 Meld misbruik24-6-2010 12:40:55

Wij betalen voor 2 weken priverondreis sri lanka half pension en 1 week all in malediven water bungalow 4500 Euro/pp maar met annulatie verzekering en bijstandsverzekering inbegrepen. En alle vluchten/transfers inbegrepen.



Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik24-6-2010 12:50:32

Hey Kim,
Wanneer heb jij je tickets geboekt?
Het goedkoopste is nu 900 euro/pp.
Ik heb ook al gekeken op ebookers maar dit is zonder ontbijt.

Bedankt
Groetjes



Kim
21-8-2010
 Meld misbruik24-6-2010 13:13:30

Hoi Ellen,

Ergens tegen het einde van mei (als ik me het goed herinner). Anders moet je nog eens kijken voor de ticketten op connections of fly emirates? Op de site zelf van hilton is het ongeveer 2200 euro met ontbijt.

Groetjes,
Kim



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik24-6-2010 14:41:50

Wij hebben dezelfde reis gedaan als Bianca (Sri Lanka / Malediven) via Kuoni en de prijs lag ook in die lijn. Het leuke is dat je op de malediven in zo een huisje op palen boven het water zit he... super romantisch en leuk :-)

Je kan onze reis terugvinden op onderstaande link. Let wel, de prijzen die erbij staan zijn niet de correcte prijzen he, deze zijn afgerond naar boven :-) (Dan heb je ook zakgeld he)

http://www.uniglobetravel.be/vakantie/honeymoon.cfm

(inloggen met ans&bert en paswoord 08-08-2009)

Groetjes,
Ans



Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik24-6-2010 19:16:06

Wij gaan voor 3 weken naar Kenia en vertrekken op 8 augustus. De vluchten waren redelijk duur maar we hebben via Joker een vlucht rond de 400 euro kunnen boeken, met tussenlanding in Egypte. We doen dan een week safari en 2 weken hotelvakantie op 2 verschillende plaatsen aan de zee (in 1 hotel doen we ook nog een huwelijksceremonie op het strand met ons tweetje. Vandaaruit zullen we dan ook wat uitstapjes doen. We wilden wel graag een auto huren en zo rondreizen maar dit wordt wel afgeraden. Maar Kenia is ook heeeel mooi om te snorkelen (we hebben onze hotels altijd genomen in de buurt van een onderwatersafaripark), je kunt een safari doen, of de Afrikaanse cultuur leren kennen. Wij dachten eerst ook naar de Malediven te gaan maar omdat we 3 weken wilden gaan, kwam het toch wel zeeeeer prijzig uit!



Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik25-6-2010 8:24:41

wij gaan 2 weken naar Thailand en dat kost ons ongeveer 3000€, geboekt bij Best Tours.
Het is wel "regenseizoen" daar, maar 5 minuutjes regen in de late namiddag/avond vind ik niet erg. En het is er niet zo drukkend warm door de luchtvochtigheid.

Misschien is het net goed dat je nog niets geboekt hebt: er zijn heel veel last minutes voor de zomermaanden waardoor je toch wel een prijsvoordeel hebt. Ik heb gezien dat op de site van Best tours redelijk wat "best deals" staan om naar Thailand, Bali, Sri lanka,... te gaan.




elke
15-4-2011
 Meld misbruik2-7-2010 13:16:05

wij zijn naar malediven geweest,echt fantastisch.
het was geen huwelijksreis,het was helemaal af,wij waren 5000 euro kwijt
voor 10 dagen voor ons 2,maar denk ook aan u spuiten hepatitis b,een echte aanrader voor deze te hebben gehad,want als ge daar ziek word,daar zijn ze niet snel bij u.
Wij verbleven all innclusive in het meeru island resort,een huisje met bubbelbad in tuin,dat helemaal afgemaakt was,dus prive genoeg.
Echt zalig


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums