Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Kreta

  3-2-2006 16:20:22
Hallo,

Wij zouden op huwelijksreis gaan naar Kreta. We hadden gekozen voor de streek van Agios Nicolaos, het hotel iberostar Mirabello Beach.
Zijn er mensen daar soms al geweest?
Heeft er nog iemand andere tips in Kreta?
Bedankt !


Mieke
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 614


robben
20-5-2006
 Meld misbruik3-2-2006 16:31:51

Kreta is echt zalig! Lekker eten, bijna altijd zon, gezellige sfeer, ben er echt weg van! Heel mooi is Chania (om te bezoeken). Agios Nic. is iets exclusiever, ideaal als huwelijksbestemming, de iberostar-keten zou ook heel goed zijn! Check even op www.vakantiereiswijzer.nl !
Groetjes, Isabelle 20/05/2006



gianna
4-5-2006
 Meld misbruik3-2-2006 16:42:19

Dag Mieke,


Als reisagente zou ik je aanraden om even naar je reisbureau te gaan en de brochure van Grecotel van Jetair te vragen, daar staan sublieme hotels is, echt waar een aanrader!

groetjes
Gianna
040506




22-9-2006
 Meld misbruik3-2-2006 22:37:48

Hallo,

Sinds de allereerste keer dat ik op Kreta ben geland, ben ik verkocht. Het is een geweldig land, geweldige mensen, een geweldige cultuur, ...
Enkele aanraders zijn: een rondrit in huurwagen in het Lasithi-plateau, hier kan je bv Kritsa bezoeken (een klein dorpje met allemaal winkeltjes met tafellakentjes, keramiek, ...), Knossos is ook een aanrader, maar in de zomer heel warm; de grot van Zeus; ... Het is allemaal echt de moeite waard...
Ik hoef dus niet te vermelden waar onze huwelijksreis naartoe zal gaan ;-)

Groetjes,
Anneke




27-5-2006
 Meld misbruik4-2-2006 13:13:27

Hey Mieke,
Wij zijn vorige zomer naar Kreta geweest, de streek van Ag. Nicol. hebben we wegens tijdsgebrek niet kunnen doen. We logeerden in Matala, en van de stranden-baaitjes die we bezocht hadden blijft die toch onze voorkeur hebben. Ook de Samaria kloof is misschien een uitdaging, maar de moeite waard, hoe je elkaar steunt en ondersteunt...en samen eindigt !
Groetjes, Ingrid




9-9-2006
 Meld misbruik6-2-2006 12:22:35

Hallo

Onze eerste reis samen was naar Kreta. Het was prachtig!!! We logeerden in de buurt van Chania, een prachtig hotel Minoah Palace van Neckermann(waar de bruid volledig gratis is!). We hebben ons echt niet verveeld.

Chania is heel mooi en romantisch. We zijn ook een dag gaan mountainbiken in de bergen (klinkt indrukwekkend hé, maar twas met de bus naar boven en met de fiets naar beneden, echt heel leuk!)

De voorlaatste dag hebben we de samariakloof gedaan. Echt de moeite, het is afzien, maar het is het waard. We zijn er nog altijd trots op. Er bestaat nog een andere kloof ook die maar 9 km is (Samariakloof is denk ik 17 km), maar we gingen voor the real thing! Je kan ook de samariakloof doen in een verkorte versie dan ga je van het eindpunt naar het smalste deel (4 km) en dan terug. Maar dat zou ik echt niet aanraden, want de laatste 2 km zijn echt niet de moeite waard, helemaal niet hetzelfde als al de rest, en dan doe je dat 2 keer, terwijl je van de rest niet veel ziet.

De samariakloof moet je wel op het einde van je verlof plannen omdat je er een beetje stijf van wordt.

Groetjes

Vicky
09.09.06



eef
8-7-2006
 Meld misbruik6-2-2006 19:34:32

Hey Vicky,
Wij gaan in juli ook op huwelijksreis naar Kreta, naar hotel... MINOA PALACE!!
Wat n toeval!
Heb je misschien nog enkele tips of aanraders of sfeerfoto's ofzo?
Kwestie van al n klein beetje weg te dromen...!
Alvast bedankt he!

Eef



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik6-2-2006 21:47:41

Dag Eef

Minoah Palace is echt prachtig! Wij waren er toen het hotel juist open was (en toen was het een speciale prijs omdat het nog niet bekend was). Het is heel romantisch (heel veel koppeltjes op huwelijksreis). Geen kinderen gezien, romantische muziek, veel rust.

De kamer was echt heel mooi, met een hoog bed en een chaise longue, en een terras. Mooi zwembad, rustig. Oh, en als ze dat nog hebben moet ge ne keer ne cocktail bestellen (ik ben nu wel de naam kwijt, maar twas met champagne en curaçau). Echt lekker!

Sfeerfoto's heb ik wel, maar dit was nog voor het 'digitale fototijdperk', dus helaas niet op de computer.

Het was onze allereerste reis samen, en we denken er nog altijd met heel veel plezier aan terug! Ooit gaan we nog wel eens terug naar daar.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik7-2-2006 13:49:05

Bedankt voor de reacties !
Eef, jij trouwt ook 8 juli zeker?
Wij hadden ook graag onze huwelijkreis onmiddellijk achter onze trouw gedaan, maar door omstandigheden lukt dit niet echt. Dus wij gaan nog een paar weekjes moeten wachten na de trouw voor wij op reis kunnen vertrekken.
Heb eens gekeken in reisbrochures en Minoa Palace is héél goede tip blijkbaar. Merci !



eef
8-7-2006
 Meld misbruik7-2-2006 17:03:12

Hey Mieke,

Wij trouwen idd ook op 8 juli, maar omdat we in juli zelf nog naar een ander trouwfeest gaan van een nicht van mij, gaan we op huwelijksreis naar kreta van 21 tot 31 juli.
(Heb nog geen spijt v onze beslissing om Minoa Palace uit te kiezen als ik de positieve commentaar van vicky lees!)

Groetjes



leen
1-7-2006
 Meld misbruik8-2-2006 16:54:28

hallo,

ga zeker eens langs in agia gallini. het is en klein maar zeer gezellig stadje op kreta.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums