Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pff .. het is toch niet echt leuk ...

  23-6-2010 12:30:13
Hoi Hoi;

Ik wil toch even kwijt dat ik het echt niet leuk vind ...
Na alle miserie met mijn schoonzuster (alles heb il nu eindelijk wat kunnen plaatsen), is onze gastenlijst een feit :
van de 160 gevraagden , komen in totaal 81 (!!!!!!) mensen ...
Ik vind het echt verschrikkelijk ...
Ik wist dat veel mensen onze trouw echt niet belangrijk vonden maar had nooit gedacht aan zo weinig mensen te komen ...
We hadden een grote zaal gehuurd (we hadden gerekend op zo'n 140 man effectief), ik ben bang dat we nu echt wat verloren zullen lopen in die zaal ...

Pfff ... dit is echt niet leuk ...
Heel de voorbereidingstijd is meer geweest om te wenen dan voor te lachen ...

Groetjes

En bedankt om te luisteren naar mijn klaagzang :)

Annelies

annelies
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1783


Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik23-6-2010 12:39:28

Hallo Annelies

Dat is inderdaad jammer dat er zo weinig mensen gaan komen, omdat je op meer gerekend had. Maar de mensen die er wel zijn, zijn wel geïnteresseerd en wel blij dat jullie gaan trouwen. Trek het je niet aan en geniet van je dagje!!

Altijd luisterbereid!




Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik23-6-2010 12:52:38

Hey Annelies,

Ik vindt het heel erg voor je, maar zoals Sandy al zei de mensen die nu gaan komen willen er echt bij zijn dus, ... dat is wat telt !

Veel moed en probeer toch maar te genieten ....



Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik23-6-2010 13:13:22

Wij hadden een 105 genodigden en er komen er ook nog maar 85 (ons inbegrepen).

Ik zeg zo " Wie komt, komt! Wie niet komt heeft pech en zal achteraf de leuke en mooie verhalen van een ander moeten horen. "

Trek het je niet aan, geniet van je dag met de mensen die er écht bij willen zijn!







Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik23-6-2010 13:24:53

Zijn inderdaad ook veel afzeggingen.
Wij hadden 139 mensen gevraagd voor ons avondfeest en er komen er 114.Vond dit al veel!
Voor de receptie waren er 180 gevraagd en komen er 130.



Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik23-6-2010 13:27:41

Denk maar: beter alleen die mensen die geinteresseerd zijn en die er iets leuk van willen maken dan een hele hoop mensen die toch niet content zouden zijn of toch maar met een lang gezicht zouden zitten...
probeer er iets leuks van te maken met de mensen die écht iets om jullie geven!




Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik23-6-2010 13:34:49

Misschien 'n schrale troost, maar hé... 't is wel erg leuk voor jou portemonnee natuurlijk dat je voor veel minder mensen eten/drank moet voorzien.



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik23-6-2010 13:52:44

Midden in de zomer, misschien dat dat ook een beetje meespeekt bij al die afzeggingen hè...
Hoe dan ook, laat het je dag niet verpesten. Geniet van je feest met de mensen die er wel bij zijn en je nauw aan het hart liggen.



Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik23-6-2010 21:14:13

Hey Annelies,

Wij trouwen ook op 17 juli en wij hadden ook een groot aantal afbellers, veel die op reis gingen! Onze genodigden zijn ook ingekort tot 82 en we hadden er ook een 120 gevraagd voor het avondfeest... Wij vonden het ook spijtig maar tis zoals veel mensen hier zeggen, komen ze das dan heel leuk en komen ze nie das dan spijtig voor hun want het zijn zij die iets moois missen! Laat het niet te nauw aan je hartje komen en geniet van je dag met de mensen die er wel zijn rondom jullie!

Groetjes,

Chantal x



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik23-6-2010 22:24:27

Weet je.. tis inderdaad niet leuk voor jullie.
Wij hebben er ook een paar die met van die cut-redens afbellen.
Ik zeg waar een wil is is een weg, en als ze de moeite er nie voor willen doen, dan willen ze ook niet komen. Daar kan je alleen maar je conclusies uit trekken. Want als ze zelf zo een mooie dag niet willen delen met je, hmmm.
Pijnlijk maar toch.
Geniet van je dag, en laat je er niet door leiden. De mensen die aanwezig zullen zijn.
Geven veel om jullie en dat is het belangrijkste !!!




Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-6-2010 22:37:31

Ja recht in't bouwverlof. Daar ben je niks mee maar ja.... Wij vorig jaar ook. 1 augustus. Het laatste weekend bouwverlof. Van de 210 zijn er 135 gekomen! Das ook een ferm aantal foetsie! Bij mij wrong dat ook serieus. Eerst lig je moeite te doen om aan niet té veel volk te komen en achteraf gezien had je best meer mensen kunnen vragen. 1 positief punt; onze trouw is er wel een pak goedkoper door geworden!!!


groetjes, Carolina



Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik24-6-2010 9:41:29

Hey Annelies

Ons mama zegt altijd: Het is niet de kwantiteit, maar de qualiteit die telt!!!
Je hoeft niet met 160 te zijn om er een knalfeest van te maken hé!!

Natuurlijk is dit niet fijn om te horen, maar laat het zeker niet aan je hart komen hoor!!!

Groetjes



inge
15-4-2011
 Meld misbruik24-6-2010 10:02:13

Zo jammer!
Als het een troost kan zijn, wij zitten midden in de paasvakantie en vermits onze vrienden uit het onderwijs en de jeugdbeweging komen, is de helft ervan op schoolreis, op reis of op kamp... Had bij nader inzien beter die kleinere, gezellige zaal gehuurd
Toppunt is: ik ging eerst het eerste weekend van de vakantie nemen, tot we hoorden dat een vriend van mn bruidegom2be dan ook ging trouwen. Veel van zijn vrienden zouden dan niet kunnen kiezen, dus hebben we onze datum veranderd. Wat ik veel te laat beseft heb: nu gaan mijn vrienden (die onderwijs en kamptoestanden) er dus niet bij kunnen zijn...

Zucht. Ik ben echt wel dom geweest



inge
15-4-2011
 Meld misbruik24-6-2010 10:02:57

Bon, als je dat vakje niet meteen aanvinkt, komt je reactie 2x. Sorry.



Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik24-6-2010 10:24:51

(Ook als je 't meteen aanvinkt, heb ik al ondervonden )

Ik snap dat je teleurgesteld bent ! En dat het in het "Groot Verlof" valt en velen dus op reis vertrekken, tja, dat is een magere troost.
Maar weet je, je kunt nu dubbel genieten van de mensen die de moeite nemen om wel te komen ! Je hebt toch wel nog 81 mensen die er heel graag wél willen bij zijn !

Geniet daar maar van :)




isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik25-6-2010 11:08:42

wij trouwen 16 juli en er hebben maar 2 mensen afgezegd we hebben wel lang op voorhand de uitnodiging verstuurd omdat we wisten dat dit een moeilijke periode was. Wij zijn in totaal maar met 80 en 30 voor de receptie maar ik vind dit helemaal niet erg. De mensen die ik er graag bij wou komen



bobo
2-2-2013
 Meld misbruik29-11-2010 15:09:18

Tip; wij trouwen in de winter (03/12/2010) en bijna al onze gasten komen. Wij zitten bijgevolg met een gastenlijst van 200 personen die effectief aanwezig zullen zijn... SLIK!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...