Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

  3-2-2006 14:09:49
Beste Bruidjes,

Wij trouwen op 16 september 2006 (in Melsele) en hebben 2 bruidskindjes een meisje en jongen die beiden 8 jaar worden.

Wanneer zouden we best gaan kijken voor kleertjes en waar ergens in Oost-Vlaanderen ? Nu is bijna overal de nieuwe collectie voor de communie binnen maar dat is misschien te vroeg om er nog uit te groeien.

Jullie ideeën zijn altijd welkom...

Groetjes,
Karine

Karine
16-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 986


Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik3-2-2006 16:18:19

Hallo,

Wij hebben nu al gaan kijken voor de bruidskindjes. Ik trouw wel op 8 juli, dus een twee maand vroeger dan jou. Maar als je de kleedjes ruim genoeg neemt, kinderen gaan op een paar maanden tijd nu natuurlijk geen enorme groeischeuten krijgen hé.
Nu heb je in de communiecollectie natuurlijk héél veel mooie zaken binnen voor kinderen. Naar de zomer toe heb je natuurlijk ook wel nog mooie dingen in de zomercollectie dan.
Wij hebben twee meisjes en een jongen. Twee kindjes van drie en ééntje van 5 jaar. Dus ja, zij kunnen ook nog groeien, maar de kleedjes zijn 1 maat te groot gekocht en voor de meisjes is er een rekker in hun rokje, dus dat kan nog aangepast worden.



davida
7-9-2008
 Meld misbruik3-2-2006 16:23:04

ik trouw op 8 september en ik ben eens tot bij de winkel geweest voor de kinderen hun kleertjes en ze hebben me gezegd dat als het voor de communie collectie is ik best deze maand langs zou gaan om genoeg keuze te hebben groetjes




14-10-2006
 Meld misbruik3-2-2006 18:33:07

Hallo,
Wij trouwen op 14 okt 2006 en vorige week zijn we voor de 2 bruidsmeisjes (2 en 4,5 jaar) kleertjes gaan kiezen. Inderdaad, nu hangen alle communiekleertjes in de rekken (en reeds vele maatjes zijn bijna uit vooraad, ik schrok er echt van, het is nog winter!). Het voordeel is dat je nu in de grote ketens leuke feestkleertjes vindt, in tegenstelling na het communieseizoen. Of je moet al naar de exclusievere kinderwinkels trekken (en heel wat geld neertellen). Beide meisjes zijn voor een kleine 50 euro aangekleed in de C&A. Dat vonden we heel schappelijk van prijs. Wat we ook belangrijk vonden, is dat de kleertjes draagbaar zijn, zodat ze ook na het feest kunnen gedragen worden. Het is echt mooi, feestelijk, maar ze kunnen er nog echt kind mee zijn (het lijken geen minibruidjes). We zijn er beiden heel blij mee. En ook de meisjes zelf zijn alvast in de wolken met "de mooie kleertjes voor het grote feest van tante en nonkel". Voor het kleinste bruidskindje, die een goed jaar oud is nu, riskeren we het niet om nu al kleren te kopen, want die groeit op dit moment nog als een kool. Eens de kindjes wat ouder zijn, kan je hun groei wel voorspellen op basis van hun groeicurve, wat wij gedaan hebben. En we hebben wat ruim gerekend. Mocht er dan nog iets te groot zijn, kan mijn schoonmama het nog altijd wat inkorten. Voor het kleinste kindje kijken we dan wel later. Een jongetje is ook iets makkelijker te kleden: een mooi broekje met een bijpassend truitje is ok voor ons.
Benieuwd of je nu al op zoek gaat...

Groetjes, Benedikte




13-5-2006
 Meld misbruik3-2-2006 21:34:45

ik ben ook net vandaag kleertjes gaan kopen voor de bruidkindjes, samen met de mama van de kindjes ..

zij is het wel gewoon om ide exclusievere zaken te gaan (want vindt de gewone kledij die ze in de gewone winkels verkopen niet mooi enzo) en zijn voor 2kindes 247euro kwijt!

Ik vind dit ook wel heel veel geld (zou het voor mijn eigen kinderen nooit kopen),
voor die ene keer ... en aangezien die toch noooit een c&a binnengaan ben ik maar in de winkel gegaan waar de mama altijd koopt.

C&A vind ik trouwens één van mijn favoriete winkels

ach ja .. ieder heeft zo zijn eigen prijsklasse van kledij natuurlijk , de een al wat groter dan de andere

Mieke
dertien mei




16-9-2006
 Meld misbruik3-2-2006 23:31:14

Hey,

Ik heb gezien dat er nog verscheidene winkels opendeur houden dit weekend dus ga ik maar eens kijken met de kindjes aangezien ze blijkbaar vlug uit voorraad zijn.

Bedankt voor jullie toffe reactie en ik houd jullie wel op de hoogte !

Nog veel succes ...

Karine





 Meld misbruik5-2-2006 20:18:43

hey,

wij zijn dit weekend ook gaan winkelen met ons bruidskindje van 2,5 jaar.
Wij zijn langsgeweest bij Premaman; Hun ceremonylijn is een echte aanrader en niet zo duur.
Wijhebben ook reserve-outfit voorzien. Je weet maar nooit met die kleine kindjes!!

Vele groeten,


Katrien




16-9-2006
 Meld misbruik6-2-2006 12:14:26

Hey,

Ik ben gisteren naar enkele winkels geweest en de eerste winkel (boco) in Kieldrecht was het mooiste. We hebben de kleertjes daar opzij laten hangen en s'avonds omgeweest. Ze zien er allebei heel schattig uit en kunnen het achteraf nog aandoen.
De broek en vestje van het jongetje zijn nog wat te grooet maar dat kan nog aangpast worden in augustus als het nog te groot is. Voor het meisje hebben we een wit kleedje met broekje en truitje onder. Het kleedje is nu nog vrij lang maar kan ook korter dan zie je het broekje wat beter. Ik verschoot ervan dat er al zoveel verkocht was van die communiekleerjtes maar ben blij dat we alles hebben op één namiddag.

Groetjes Karine
16.09.2006



Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik6-2-2006 17:16:00

Dag Karine,
Leuk dat je alles gevonden hebt op zo'n korte tijd! Nog veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes, Benedikte
14 okt 2006



snoepie
16-9-2006
 Meld misbruik9-2-2006 16:20:42

Hoi Karine,

Wij laten onze kleertjes voor de bruidsmeisjes maken dus ja... maar ik wou gewoon eens reageren omdat jij de eerste bent die ik hier tegenkom die ook op 16 september trouwt... toftof tof xxxxx



Tineke
26-8-2006
 Meld misbruik21-3-2006 13:38:01

Ons zoontje zal bij ons huwelijk 17 maanden oud zijn en ik ben nu ook vollop aan het rondkijken voor eventuele suitekleertjes.
Ik heb al een paar leuke dingen gezien (La Redoute & 3Suisses), maar ik zit met een ander probleempje...
Houden jullie rekening met jullie eigen kleren?
Ik weet namelijk natuurlijk wel hoe mijn kleed eruit ziet, maar het kostuum van mijn toekomstige blijft voor mij een geheim.
Ik heb leuke kleertjes gezien voor bruidskindjes in het grijs en in het beige/bruin...maar hoe moet ik kiezen? Moeilijk!

Groetjes en iedereen veel plezier met de voorbereidingen!

Tine



annelies
8-9-2007
 Meld misbruik11-2-2007 9:56:47

Hallo, Wij hebben de kleertjes voor de meisjes gisteren gekocht bij Benjamin in Eeklo! Heel mooi!
Echt een aanrader...
Voor de jongens gaan we er ook gaan, maar de meisjes zijn dus al gekleed.
Layla
25/08/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...