Terug naar overzicht
ik vind het heel mooi ! ik denk dat je ook moet zien of het bij je gezicht past... x
Dag Sanne, ik had dit kapsel ook als voorbeeld genomen voor mijn burgerlijk huwelijk vorige zomer. Mijn kapster heeft er uiteindelijk iets anders van gemaakt, maar met schouderlang haar kan je zeker deze richting uit! En ik heb heel veel complimentjes gekregen met mijn "soortgelijk" kapsel! 1 groot voordeel : als er na een dagje zwoegen en feesten op de dansvloer enkele plukjes haar lossen valt dit echt niet op, wat bij een strakker opgestoken kapsel wel zo is. xxx
da's een kapsel met een wauw-effect!!! Ik zou zeggen: hop naar de kapper en proberen die handel! :-)
Super mooi kapsel! Ga ik ook aan mijn kapper laten zien ;-)
Doen! Echt mooi. Ga ik dus ook es meenemen als voorbeeld naar de kapster... Grtjs
Hey, Heel mooi kapsel, ik ga het ook meenemen naar mijn kapper.
Ik vind ik ook een zeeer mooi kapsel, mocht ik langer haar hebben ik twijfelde geen seconde!
Hey! Zeker doen, heb al spijt dat mijn haar te lang zal zijn daarvoor!
Super mooi!!Zeker proberen hoor ;-) Kga vragen of ze dat bij mij ook is willen proberen ;-) xx
Echt heel mooi! Moet je zeker proberen!
Heel mooi. Ik ga het ook opslagen als idee, want tegen huwelijk hoop ik ook haar te hebben net over mijn schouders. Dus ideaal ervoor!
Hallo, Heel mooi kapseltje, ik zou het zeker proberen. Groetjes Annelies
amai echt super mooi! Zeker doen zou ik zeggen! Groetjes Valérie
Bedankt iedereen voor de reacties! Ik ga het zeker proberen bij de kapper :-) groetjes Sanne
Hééééél mooi !!!! Gwen
Ik vind het echt heel mooi. Waar je alleen voor de perfecte look bij dit kapsel op moet letten is dat je langer gezicht hebt. Als je een in de lengte gekapt kapsel neemt terwijl je zelf een ronde gezochtsvorm hebt lijkt je gezicht boller. Groetjes, Émely