Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje Vrijgezellendag 19-06-2010

  21-6-2010 11:38:18
Wij moesten om 8 uur 's morgens klaar staan.

Onze getuige met hun partners kwamen er toe en we kregen onmiddellijk onze kleren aan.
Ik = Obelix
Mijn ventje = een kort mini-rokje met een bikini topje op. Omdat het zo koud was mocht hij wel een soort van bontjasje aandoen.

We kregen dan een paar foto's te zien en moesten naar die locatie gaan. (dat was bij ons in de gemeente)
Daar stonden onze vrienden en collega's ons op te wachten. Waar we uit de groep een voor een iemand moesten nemen die dan in de goal moest staan en wij moesten penalty's trappen. Nadien het omgekeerde. De meisjes moesten naar mij penalty's trappen en de jongens naar mijn ventje.

We kregen dan ook elk een boekje waar ik jongensnamen moest verzamelen beginnend met alle letters van het alfabet en een tip vragen voor een goed huwelijk. Mijn ventje natuurlijk meisjesnamen.

Dan nieuwe foto- opdracht: naar onze plaatselijke winkel waar we een stylo kregen en die moesten ruilen voor zoveel mogelijk waarde.

Nadien moesten we een boeketje rozen verkopen, maar roos per roos. Dit heeft ons samen 64 Euro opgeleverd.

Dan vijf mensen zoeken die met ons wouden dansen.

Nadien weer een nieuwe foto: een cafe van bij ons in het dorp waar we eens mochten drinken maar de handen niet gebruiken.

Toen zijn we vertrokken richting Lebbeke waar we onze broodjes moesten ophalen en nadien uit een bak met waterkristallen en fruit ingesneden, met onze mond het fruit moesten eruit halen. Gaf wel soms grappige toestanden.

Mijn ventje is toen vertrokken met de jongens om te gaan paint-ballen en heeft in terugkomen onderweg nog in tankstation ruiten moeten kuisen van auto's.

Ikzelf heb eerst geblindoekt proef en voelproeven moeten afleggen. Op sommige dingen toch wel effe gebraakt zenne. Nadien een stuk taart moeten eten zonder handen.

Dan met de meisjes naar een sauna die ze volledig hadden afgehuurd waar ik een surfpak, zwembandjes aankreeg en op een half opgeblazen luchtmatras mocht ik dan 20 eendjes vissen verspreid over het zwembad. Als ik ze ver allemaal had smeten ze deze terug in het water en kon ik opnieuw beginnen. Gelukkig mocht ik nadien het surfpak uit doen.

Daarna kreeg ik mijn avondkostum aan. Een wit disco kostum versierd met hartjes en vanachter een tekst op de rug.
Lieven had ondertussen een zwart kleedje aangekregen ook met tekst op en een bruidssluierke.
Ons gevolg had een rode t-shirt aan met vanvoor onze namen en op achterkant dan nog een tekstje. De meisjes hadden een diadeem met hartjes op.

Na de groep terug bijeen te brengen en nog een beetje extra volk erbij vertrokken richting Casa Erotica in Dilbeek.
Supper was het daar. Lekker gegeten en gedronken en natuurlijk een stripshow waarvan ik eens op podium moest en nadien mijn ventje.

Nadien konden we daar nog gewoon dansen met het sexy personeel daar. Hebben ons echt supper geamuseerd.

Daarna nog even gestopt op een cocktailparty maar na eentje drinken toch voldaan en moe naar huis. Toen was het rond 4 uur.

Mijn voet die maar net een week uit de plaaster was heeft het gelukkig overleeft, wel een beetje pijn in gehad de zondag.

Hopelijk mogen jullie een even goede vrijgezellenfeest hebben, dan wij gekregen hebben.

Nu vrijdag door omstandigheden nog een vrijgezellenfeest voor ons. Hopelijk is het even tof.

Groetjes

Tineke

Tineke
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1226


Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik21-6-2010 11:50:44

Klinkt echt tof !!!!!!
Fotootjes??


Grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...