Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

December 2010

18-6-2010 9:58:47

Dag allemaal! :)

Zijn hier nog koppels die in december trouwen? Wij trouwen 18 december, een echt winterhuwelijk dus :)

Hoe ver staan jullie in de voorbereidingen? Wij vandaag dus exact nog 6 maanden, nu komt het wel allemaal erg dichtbij :D

Groetjes Laura

Laura
18-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1084

Sarah
18-12-2010
 Meld misbruik18-6-2010 12:21:27

Hey Laura,

wij trouwen ook op 18 december ! Inderdaad nog exact een half jaar te gaan !

Bij ons loopt alles voorlopig heel vlot :
de zaal en dj staan vast, menu gaan we pas kiezen in september;
fotograaf staat vast (ik heb wel nog geen idee van binnenlocatie voor de foto's...);
kerk en wet : onze uren staan vast en we hebben ook een eerste bezoek bij de pastoor achter de rug;
mijn trouwkleed is besteld sinds mid-april, moet ik pas in september gaan passen;
getuigen en bruidskindjes zijn gevraagd en bevestigd;
en sinds deze week hebben we ook onze huwelijksreis geboekt, naar het zomerse Australië :-)

dus we zitten op schema denk ik maar er is natuurlijk nog véél werk voor de boeg.

Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?

Veel succes en plezier ermee alleszins !

Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik18-6-2010 14:00:45

wij trouwen op 23 december en zijn nog op zoek naar van alles om het te combineren met kerst. we zijn er nog niet zo erg mee bezig daar we volgende maand met een verhuis zitten en we daarna pas volop voor onze trouw gaan. we zijn al gaan horen voor ringen & bloemen en weten de prijs al maar we moesten het pas 2-3 weken op voorhand laten vastleggen. we trouwen voor de wet dus we gaan er zo geen groots spektakel van maken (binnen 5j als we voor de kerk trouwen met een groter budget) :) en we geven in de zomer een verlovingsfeest waarop we mijn (drukbezette) broer als getuige gaan vragen want mijn andere broer die nog thuis woont heeft al toegestemd. verder gaan we ook eens horen bij AVA en Ballonatelier en gaan we ook ons restaurant vastleggen. Als jullie nog tips hebben ivm wat we kunnen gebruiken/doen voor onze trouw & kerst laat mij dat gerust weten.

Succes!!

Wendy & Jurgen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...