Terug naar overzicht
Hey Laura, wij trouwen ook op 18 december ! Inderdaad nog exact een half jaar te gaan ! Bij ons loopt alles voorlopig heel vlot : de zaal en dj staan vast, menu gaan we pas kiezen in september; fotograaf staat vast (ik heb wel nog geen idee van binnenlocatie voor de foto's...); kerk en wet : onze uren staan vast en we hebben ook een eerste bezoek bij de pastoor achter de rug; mijn trouwkleed is besteld sinds mid-april, moet ik pas in september gaan passen; getuigen en bruidskindjes zijn gevraagd en bevestigd; en sinds deze week hebben we ook onze huwelijksreis geboekt, naar het zomerse Australië :-) dus we zitten op schema denk ik maar er is natuurlijk nog véél werk voor de boeg. Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Veel succes en plezier ermee alleszins !
wij trouwen op 23 december en zijn nog op zoek naar van alles om het te combineren met kerst. we zijn er nog niet zo erg mee bezig daar we volgende maand met een verhuis zitten en we daarna pas volop voor onze trouw gaan. we zijn al gaan horen voor ringen & bloemen en weten de prijs al maar we moesten het pas 2-3 weken op voorhand laten vastleggen. we trouwen voor de wet dus we gaan er zo geen groots spektakel van maken (binnen 5j als we voor de kerk trouwen met een groter budget) :) en we geven in de zomer een verlovingsfeest waarop we mijn (drukbezette) broer als getuige gaan vragen want mijn andere broer die nog thuis woont heeft al toegestemd. verder gaan we ook eens horen bij AVA en Ballonatelier en gaan we ook ons restaurant vastleggen. Als jullie nog tips hebben ivm wat we kunnen gebruiken/doen voor onze trouw & kerst laat mij dat gerust weten. Succes!! Wendy & Jurgen