Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 49 dagen!!!! Whaaaaaa

  18-6-2010 7:08:55
Ik had me voorgenomen om hier een berichtje te posten wanneer er nog 50 dagen op de teller stonden, maar nu is er weer een dag extra gepasseerd zonder het te beseffen en zijn het er nog maar 49!!!!!!!!!!!!!!
Tot nu toe heb ik nog geen last gehad van 'stress' maar ik moet zeggen dat het nu toch begint te komen hoor...
Ik heb dan maar (op aanraden van vele dames hier) een TO DO-list opgesteld en ipv dingen te kunnen afvinken, blijven er maar dingen bijkomen!!
Ik heb het nu nog een dikke week enorm druk op school met examens, rapporten,... en daarna kan ik me volledig focussen op 07/08/10. Nadat ik een dik half jaar niet meer echt iets heb kunnen regelen voor de trouw, ga ik dan niet weten wat eerst te doen. Het zal er zo rap zijn!!!!!!!!!!!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik heb nog steeds geen 1ste pas gehad van m'n kleedje en dat begint me toch wel wat zorgen te baren... Van eind april is het eerst al opgeschoven naar 15/06. Nu is het al 30/06. Als ik nu begin juli niet kan gaan, ga ik me toch eens moeten boos maken vrees ik. Ik kijk er zo naar uit om m'n kleedje terug te kunnen aandoen. Het is al van eind september geleden...

Volgende week woensdag hebben we ons proefdiner. Ik kijk er naar uit om onze mooie feestzaal nog eens terug te zien en te kunnen showen aan onze ouders. Ik ben er zeker van dat daar alles dik in orde gaat zijn! Ik kijk er naar uit om ons eens goed in de watten te laten leggen als 'toekomstige bruid en bruidegom'!!
Amai, ik zou kunnen blijven typen over alles wat ons nog te doen staat!! En terwijl ik dit aan het doen ben, krijg ik weer kriebels in m'n buik
Groetjes van een enorm enthousiast en ongeduldig bruidje

Wendy



Wendy
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1426


lindsay
7-8-2010
 Meld misbruik18-6-2010 8:49:53

hey Wendy,

Ook bij mij nog 49 dagen.... Gelukkig in dezelfde situatie als jij en start mijn vakantie vanaf 2 juli. Tijd genoeg dus om nog allerlei zaken verder op orde te brengen!

Wat de 1e pas van je kleedje betreft, ik heb gisteren naar de winkel gebeld en mijn kleedje is nu pas binnen (terwijl ook besteld in oktober). Op de vraag wanneer te passen zij de vrouw best te wachten tot 4 weken voor de trouw, om te vermijden dat er nog teveel afgevallen wordt van de stress. Ik moet mijn kleedjes dus de 1e week van juli gaan passen. Ik zou dan ook zorgen dat jij dat ook rond die periode kan gaan passen!

Moet jij nog veel doen?

Groetjes
lindsay



Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik18-6-2010 11:20:13

Hier ook nog 49dagen!!
Gisteren voor het eerst stress toen we de laatste ontmoeting hadden met de vrouw die onze viering zal leiden!
Ik had ook een to-do-list gemaakt en ben die nu kwijt dus zal nog eens goed moeten zoeken!
Heel veel moet er hier niet meer gebeuren, het meeste is al gedaan, ook al veel detailkes geregeld want ik ben pas 3weken geleden bevallen van mn 2de dus heb ik ervoor gezorgd dat er veel al in orde was zodat we nu nog even kunnen genieten van ons dochtertje!

Ik kijk er zoooooo naar uit, naar 'onze' dag

Groetjes,
Stephanie




Eline
31-7-2010
 Meld misbruik18-6-2010 11:46:30

Van mij staan er nog 42 dagen op de teller.
Wij moeten nog ringen afhalen,in ondertrouw gaan, de bedankkaartjes maken, lintjes rond de bellenblazers doen, hartjes mooi schikken in mand, mijn schoenen inlopen en nog wat decoratie enzo bestellen. Ik krijg nu echt wel enorme zenuwen. En wij gaan dan ook nog eens op reis van 16 juli tot 27juli naar het zuiden van Frankrijk. En dan nog maar 4 dagen voor het huwelijk pff. En erna gaan we nog eens op reis en dan eens beginnen te zoeken achter ons eigen nestje.

Groetjes



Tine
7-8-2010
 Meld misbruik18-6-2010 13:58:12

Hier ook nog 49 dagen! Ja ik was ook van plan iets te posten op dag 50 maar ben het ook vergeten!

Net als jullie sta ik ook in het onderwijs, dus vanaf 1 juli kan ik mij volop op onze huwelijks-doop-viering concentreren. We moeten gelukkig ook niet meer al te veel doen. Wel moeten we nog eens langsgaan bij de bloemist en de fotograaf om een paar dingen af te spreken. Maar dat lukt wel!

Stephanie, proficiat met je kindje hé! Combineren jullie dan ook huwelijk en doop?


Tine
07/08/2010




An
7-8-2010
 Meld misbruik18-6-2010 20:29:54

Hier ook nog 49 dagen!! Aaaah, echt wel heel weinig hé :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...