Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de spanning begint te komen

  17-6-2010 13:40:36
hey mede bruidjes en bruidegommen

hier aan het aftelllen ze met nog 15 dagen en 10 uur op de teller
begint het nu toch wel spannend te worden e

volgende week dinsdag bespreking van zaal en tafels:d
dan de zaterdag erna de laatste pas
en dan is het al zo ver

kijk er naar uit :d

bianca
3-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1287


katty
8-9-2010
 Meld misbruik17-6-2010 13:55:21

duim duim duim



Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik17-6-2010 14:06:33

Spannend idd!! :)

Hier staan er nog 7 dagen en 10uur op de teller.... de kriebels zijn er hier ook gekomen hoor! Ben nu in sneltempo de tafelnummers aan het knutselen, de naamkaartjes aan het maken en schrijven én ik moet de genodigdenlijst nog uittypen en alfabetisch rangschikken.

Ik heb alweer gewacht tot het laatste moment :p Wachten jullie ook zo lang of staat alles al klaar?

Heel veel succes met de laatste pas Bianca! Geniet ervan, voor je het weet sta je terug buiten aan de winkel en ging het veel te snel vooruit. Genieten van elk moment dat je je jurk kan dragen zou ik zo zeggen. En verder natuurlijk veel succes en plezier deze laatste daagjes :))





bianca
3-7-2010
 Meld misbruik17-6-2010 14:53:35

@kiki

wij moeten dat ook nog doen hoor,
voor de rest hier alles in orde se:
het word toch spannend nu maar het gaat nog :d



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik17-6-2010 15:33:14

Hallokes,

Geniet ervan voor je het weet is het zover.

Gwen



Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik18-6-2010 11:59:30

Hello!!

Geniet er van en heel veel geluk samen!!

Zijn jullie er al uit wat nu de openingsdans wordt?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...