Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BlinxBling - haarjuwelen

  16-6-2010 14:28:20
Dag dames,


Tijdens mijn zoektocht naar een eenvoudige versiering voor mijn haar kwam ik uit bij een soort swarovskisteentjes die over een streng haar worden geschoven.

Heeft iemand ervaring met die haarkristallen van BlinxBling?
En bovenal, weet iemand waar deze te koop zijn?


Groetjes,

Ann


Ann
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1588


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 14:45:00

hej Ann,

Bedoel je bridal blinx?
deze zijn echt wel goed hoor

Ik heb er trouwens nog te koop die ik zelf niet ga gebruiken
als je geinteresseerd bent dan stuur je maar een berichtje

groetjes
eva



Hase
1-1-2016
 Meld misbruik16-6-2010 16:08:43

Ik heb er ook nog liggen, stuur me gerust een berichtje!
'k Had twee soorten haarversiering gekocht en heb uiteindelijk enkel een bloem gebruikt. Wat ik nog over heb, nieuw in de verpakking, zijn deze pareltjes (vind ik persoonlijk wat eleganter dan de steentjes): http://www.trouwaccessoires.nl/view_product.php?product=PB001. Regio Zuidwest-Vlaanderen, maar dit kan gerust ook versturd worden mte de post.



Ann
27-8-2010
 Meld misbruik16-6-2010 16:39:26

@Eva: ik heb eventjes gegoogled en ik vermoed dat we het over hetzelfde hebben maar ik ben niet helemaal zeker omdat er verschillende types op de site staan...

@Hase: het is wel het soort versiering dat ik bedoel maar ik heb toch wel de strassversie nodig omdat mijn andere accessoires (en zelfs schoenen) ook met strass zijn. Ik heb immers een gekleurd kleedje en parels gaan er echt niet mooi bij. Heb jij ze via die site gekocht? En komen daar dan niet veel leveringskosten bij vanuit Nederland?


Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ann




Hase
1-1-2016
 Meld misbruik16-6-2010 16:52:31

Ik kocht ze op http://www.cristalli.nl , dit was 53,70 euro voor 6 zakjes met 4 parels inclusief verzending, de verkoop verliep prima, ik ontving ze heel rap met de post. Als iemand anders interesse heeft ... laat maar iets weten.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-6-2010 20:46:57

Ik heb er gekocht bij http://www.dressedbyjill.nl/index.php?page=shop.browse&category_id=175&option=com_virtuemart&Itemid=88


Wij hebben er eens een uitstapje naar Nederland van gemaakt.

groetjes, Carolina



Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik18-6-2010 15:59:05

Hoi

Ik heb ze gekocht via de dame die mijn haar heeft gedaan voor de trouw. Ik heb 25 euro betaald voor 8 steentjes (diamantjes/kristalletjes). Ik was eerst niet van plan om zoiets in mijn haar te doen, maar toen de dame ze er in deed viel dit heel goed mee. Het was heel subtiel. Maar ik weet niet waar je ze anders kunt krijgen hoor.

Groetjes
Vanessa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...