Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog amper 10 dagen ... en ziek!

  15-6-2010 20:52:29
Beste medebruidjes,
Er staan nog amper 10 dagen op onze teller en nu ben ik ziek!
Griep en luchtwegeninfectie, niet mis dus ...
Heb alvast zware antibiotica voorgeschreven gekregen, maar 't is echt de slechtste moment uit mijn leven om ziek te worden!
Pffff! Als ik de 14-daagse weersvoorspellingen bekijk, voorspelt dat ook al niet veel goeds...
Alles lijkt zo tegen te vallen!
Voel mij rotslecht, help!

Els
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1274


Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik15-6-2010 21:06:07

Hey Els!

Gelukkige heb je nog 10 dagen om te genezen! Goed op jezelf passen, niks forceren, maar echt goed uitrusten!

En 't weer, tja, ik hoop ook nog elke dag dat dat verandert... Al is het 20°, als de zon er maar bij is! Gelukkig hebben we daar ook nog 10 dagen voor, wie weet dat dat ook nog verandert! En anders zullen we vast ook wel een mooie dag hebben, toch ;)

Veel beterschap!

Lieve, ook een 26/6-bruidje




Hannelore
4-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 21:41:57

En denk eraan, binnen 10 dagen ben je dus wel getrouwd hé, slecht weer of niet! Focus je daar maar op, en rust maar goed uit zodat je er helemaal staat!



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik16-6-2010 2:07:16

Het slechtste moment? Vind ik niet. Tegen dan ben je er weer bovenop.
Succes,
grtz www.discovideo.be



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik16-6-2010 9:35:43

Neem zeker nog wat extra vitamientjes (het is waar wat oma zei: vit C vit C vit C!!) en je bent er direct bovenop! Veel plezier!



Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:06:40

Hey Els,

Eigenlijk nog een geluk dat je nu ziek bent en niet die dag of enkele dagen van tevoren hé! Ik trouw ook op 26/6 en zit ook al elke dag op meteoonline en zoover te kijken naar de weersvoorspellingen, beloofd in ieder geval niet veel goeds. Maar we mogen nog niet wanhopen want hier in Belgie kunnen ze zelfs nog geen 3 dagen van tevoren het weer fatsoenlijk voorspellen. Bij ons lijkt ook alles tegen te vallen. Ik heb in het weekend mijn wang verbrand bij de kapper met de kop van de krultang, eerstegraads brandwond, mag nu niet meer met mijn gezicht onder zonnebank. Mijn dochter heeft een nierontsteking gehad en wist niet dat antibiotica in ijskast moest staan, nu heb ik hem zo gegeven, ben nog bezig, maar blijkt nu een verminderde werking te hebben, dus er is kans dat ontsteking terug zou komen, hoop echt van nie. Geef daarom 2 dagen langer nieuwe antibiotica. Nu heb ik ook last van een verstopte neus en hoofdpijn, dus zit volop sinutab in te nemen. En mijn vriend heeft pas een onststoken ontzenuwde tand gehad en is er zopas aan geopereerd, kisten weggehaald en heeft vorige week met het gras af te rijden een nagel door zijn lip gekregen, een gat in zijn lip. Is nu gelukkig al wel bijna nie meer zichtbaar, want lip geneest snel hé! Dus we hopen dat het nu allemaal stopt en dat ze ons toch een droog en zonnig trouwdagje wensen! :o) Nog heel veel beterschap!!!
groetjes ellen!!




Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik16-6-2010 21:45:37

Het ziet er beter uit!!! 22° en zonnetje! De rest van de week ziet er slecht uit, dus maar alles ervoor doen dat de vallingen en griepjes verder uitblijven he!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...