Terug naar overzicht
Er is een kei goede kapper in Borgerhout, dynamic! Vragen naar de Wim. Veel succes
Super, die heb ik daarjuist gebeld, en ik kan er terecht! :D En nu ik jouw berichtje hier lees, maakt dat me al iets minder bezorgd... morgenmiddag heb ik proefkapsel daar. Pak van m'n hart!
En hoe ist het geweest? Ik vond die geweldig!!!Ik hoop dat het is gelukt voor je, een last minder he :-)
Ja, ben geweest, echt goed! Amai, zo'n pak van m'n hart, echt niet normaal! Ben zelfs stiekem blij dat ik bij hem ga nu (idd de Wim) ipv bij mijn oorspronkelijke kapster. Zij is echt goed, en heel lief en neemt heel erg haar tijd, maar de laatste keer dat zij een bruidskapsel gedaan had, was 10 jaar geleden... Hij heeft er de 26ste blijkbaar nog 2, dus hij zal dat net iets meer gewoon zijn... En van prijs valt het heel goed mee. 39,90 voor proef, en voor de dag zelf is het dezelfde prijs! Ik had er gisteren een aan de telefoon en die vroeg 75€ voor de proef, en 200 voor de dag zelf... slik! Nee, ben supercontent, merci nog eens voor de tip :)
Dat is super nieuws!! De wim is echt een super kapper en ben daar altijd echt content van!Graag gedaan met de tip en geniet nog van je kapsel :-)