Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

LINGERIE!!!

  14-6-2010 21:11:29
helaba,

Nog 83 dagen en het is zo ver bij ons!!! Ben nu op zoek naar lingerie, iemand tips van winkels? regio antwerpen ,mechelen???
Vindt het allemaal nogal sober en niets speciaal...
dank u!!!!!

groetjes stefanie

stefanie
19-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1062


Irina
14-8-2010
 Meld misbruik14-6-2010 21:25:42

Marie-Fleur in Lier zou wel goed zijn ...

Ik ben in Mechelen in de Katelijnestraat geweest omdatk daar altijd goed wordt geholpen met de juiste maat te vinden en die dame daar is super vriendelijk :-)

Hopelijk vind je de goede lingerie en ieder natuurlijk zijn smaak voor zo'n dag hé ;-)




Joke
31-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 21:26:44

kijk eens bij marie-therese in poederlee. Goede service, vriendelijk en veel keuze.



Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik14-6-2010 23:05:16

Dag Stefanie,

Ik ben zeer goed geholpen geweest bij Marie-Fleur. Echt een aanrader.
Ik had iets gekozen dat achteraf gezien veel vanonder mijn kledij kwam piepen, maar ze hebben mijn lingerie met de glimlach verstelt zodat alles perfect zat op onze grote dag.

Groetjes,
Kathleen



Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik14-6-2010 23:29:22

Ik had daar toch niet zo'n goeie ervaring hoor..bij Marie-Therese. Ik heb een grotere cup en toen ik vroeg naar een strapless beha, zei zo'n verkoopster op een heel ambetant toontje: 'moet gij een strapless beha hebben onder uw trouwkleed'? En effe voor de duidelijkheid: ik zie er normaal uit :-). Ze had zulke beha's in haar aanbod dus waarom zo doen? Ik moest wel iets kopen want had ooit een bonnetje gekregen van mijn zus. Dus ik heb haar bikini's laten brengen. Ze is toen gewoon niet meer terug gekomen om eens te vragen hoe het zat of ze iets anders kon brengen. Ik heb dan al mijn kleren aangedaan en ben om een ander model bij een andere verkoopster gaan vragen.

Nadien wou ik dus afrekenen en stond die eerste verkoopster iets te zoeken achter de toog en da bleef en da bleef maar duren. Toen heb ik zelf maar gevraagd of ze nu eerst effe kon afrekenen. Daarna ben ik verder gereden naar Marie-Fleur voor lingerie. Daar werd ik wel enorm goed verder geholpen! Maar Marie-Therese, sorry nooit meer!



nele
17-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 8:29:49

Hey,

hier ook MARIE FLEUR echt aanrader hebben me goed geholpen. Kende mijn maat niet 100% juist hebben ze me opgemeten en alles en ervoor gezorgd dat alles goed ingestrapt zit 17 juli !!!

Groetjes

Nele



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik15-6-2010 11:50:41

Ik ben gegaan bij Femina in den Bruul in Mechelen.
Had een setje van marie jo en ze helpen je er heel goed!
Wel niet gaan als het er druk is...

Groetjes, laura



stefanie
19-5-2010
 Meld misbruik20-6-2010 20:38:48

helaba,
dank u iedereen voor de goede tips... het is uiteindelijk marie-fleur geworden en heb er een super mooi setje gevonden!!! het is ook eentje van marie -jo, viel wel op mijn gat van de prijs, maar die dag mag is wat specialer e :-)

groetjes stefanie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...