Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht binenn locaties

  14-6-2010 15:37:33
gezocht binnen locatie's regio vleteren, proven,watou, ......

vermits wij alss de zon schijnt naar domein de lovie gaan
en ze geen foto's meer mogen nemen van binnen locaties als het regen zijn wij nog op zoek naar deze

wie weet er nog een mooi binnen plekje?

bianca
3-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1389


Tine
7-8-2010
 Meld misbruik14-6-2010 16:36:11

Hey Bianca,

ik heb hier een paar dagen geleden niet dezelfde vraag gesteld, en dit waren een paar antwoorden ik kreeg: hoppemuseum, Talbot House, de brouwerij van West-Vleteren,...

Ik denk wel dat die liefst vooraf weten dat je komt, weet nog niet goed hoe ik dat ga doen.
Want als het mooi weer is willen wij ook buiten foto's hebben.

Tine
07/08/2010




Ife
15-7-2011
 Meld misbruik14-6-2010 18:43:12

hei :-) mijn ouders hebben hun huwelijksfoto's (ondertussen 26 jaar geleden) ook in de lovie laten nemen. Heel mooie locatie hoor! :-)µ

Zeg, over binnen locaties gesproken.. ik weet niet wat je mooi vind ofzo hé, maar kun je geen foto's laten nemen op de hooizolder op een boerderij? Volgens mij levert dat super romantische foto's op... Of als je boeren kent waarvan je weet dat de stallen verzorgd zijn (zodat je kleed niet al te vuil wordt he), kun je ook foto's tussen de beetjes laten nemen :-) Herenforts zijn echte knuffels, super lief en best fotogeniek als ik je dat mag aanraden ;-)



Tine
7-8-2010
 Meld misbruik14-6-2010 19:12:23

Ha Ife kom ik je hier weer tegen, de bovenstaande tips kwamen grotendeels van jou. Ondertussen heb ik ergens anders al zien passeren dat je van Poperinge bent, da's heel dicht bij mijn ouderlijke stek! Dat van die boerderij is ook een leuk idee, mijn pa is veearts dus die kan misschien wel wat tips aan de hand doen...

Tine
07/08/2010




bianca
3-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 20:16:54

hey ife en tine

van waar zijn jullie aub? merci voor de tips
we gaan het zeker is bespreken se

groetjes merci



lindsay
10-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 9:54:05

hoi tine, ife en bianca bedankt voor de tips want was me ook al lang aan het afvragen waar wij dat gingen doen want ben ook van poperinge



Ife
15-7-2011
 Meld misbruik15-6-2010 11:28:19

Ik ben geboren in Poperinge, maar woon officieel in de omgeving van Brugge en verblijf (studies) in Leuven en daarvoor was ik drie jaar in Gent (studies) :-D

haha :-)

Ah, maar mijn hart ligt in Krombeke (West-Vleteren). Daar hebben mijn grootouders en nonkel en tante een boerderij. Dan heb je een stukje van de wereld hé :-)
Ik hou van de rust en het uitzicht daar :-) Ik ken die buurt beter dan alle andere plekken waar ik 'woon' :-)



Tine
7-8-2010
 Meld misbruik18-6-2010 19:28:33

En ik ben oorspronkelijk van Westouter maar heb ook vijf jaar in Gent "gewoond" (op kot dus) en woon nu in Roeselare. Maar om te trouwen gaan we wel nog naar Westouter!

Haha ik vraag me af of we elkaar ongeweten kennen... :-)




Tine
7-8-2010
 Meld misbruik18-6-2010 19:28:35

En ik ben oorspronkelijk van Westouter maar heb ook vijf jaar in Gent "gewoond" (op kot dus) en woon nu in Roeselare. Maar om te trouwen gaan we wel nog naar Westouter!

Haha ik vraag me af of we elkaar ongeweten kennen... :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...