Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geboorte

  31-1-2006 8:05:52
Hello trouwertjes!
Een tijdje geleden zat ik dagelijks op jullie site voor ideetjes en tips of om raad te geven ... ben intussen al een poosje gelukkig getrouwd!
Ik weet niet of het mag wat ik nu doe, nl. vragen of iemand van jullie een tof gedichtje of tekstje heeft over een geboorte! Beste vrienden van ons hebben namelijk gisteren het leven geschonken aan een fiere zoon, die luistert naar de naam lou! Ik zocht aldus een mooi tekstje om hen te schrijven!
Vriendelijke groetjes,

Joyce

Christophe en Joyce
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 942


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik31-1-2006 8:33:47

er zijn site's met allereli gedichten, ook over geboorte

google eens op gedichten geboorte en dan zal je er wel enkele vinden naar mijn mening

Mieke
13/05/06



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik31-1-2006 10:54:50

Hallo Joyce,

je moet zeker eens een kijken gaan nemen op volgende website : www.gedachten-gedichten.nl

Groetjes
Tiziana



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik31-1-2006 11:05:19

Dag Joyce

Bij het Gedichtenhuisje (www.gedichtenhuisje.net ) vind je ook heel veel gedichtjes voor geboortes.

Veel succes

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...