Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

19 juni Onze Vrijgezellendag

  13-6-2010 20:25:20
Hey medebruidjes,

Volgend weekend hebben we dus onze vrijgezellendag. Bij ons is dat een hele dag maar 's avonds komen mannen en vrouwen bij elkaar.

Nu hebben we van de groep al een kaartje gehad. Dit stond erop:

Lieven en Tineke:

Volgende week is het zover, dan gaan we jullie laatste vrijgezellendag vieren. Maar we kunnen dit niet zonder jullie hulp.

Jullie moeten zaterdag om 8h klaar staan voor de metamorfose.

Maar jullie moetn ook gerief klaar leggen, zodat wij jullie kastn niet overhoop moeten halen. Dit moeten jullie per hoopje leggen:

1) alles wat je nodig hebt om te gaan zwemmen
2) alles wat je nodig hebt om te gaan lopen
3) alle verkleedkleren + accesoires
4) Lieven: trainingsbroek + T-shirt
Tineke: Wit topje + witte onderbroek
5) Extra ondergoed
6) Een hoopje dat je niet kunt klaarleggen maar wel mee moet hebben is: lach, goed humeur, ...
Dan kan er die dag niets mis gaan.

Het vrijgezellenteam

Het beloofd spannend te worden. Zijn al benieuwd.

Wat denken jullie?

Groetjes


Tineke
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1093


tania

 Meld misbruik13-6-2010 20:47:19

hallo

ik denk aan een serveiveltocht.
dit wouden ze bij mij ook eerst doen. totdat mijn schoonzus zei dat ze drie maand zwanger was. oef!! want dan had ik vandaag stijf geweest hihihi

veel succes. ik zal die dag het jawoord geven! spannend allemaal.
ma geniet ervan want zoals ze zeggen dat je trouwdag snel voorbij is. zo heb ik het ook ervaren met de vrijgezellenavond van gisteren!

groetjes tania 19/06/2010



Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik13-6-2010 22:05:10

Oohh allemaal kei spannend. Ja iets van een survivaltocht, adventuretocht, ... iets actiefs in ieder geval.

Bij mij doen mijn vriendinnen ook heel geheimzinnig :-) Ze zouden al bezig met mijn outfit en deze is pas 16 oktober.

Veel plezier alvast!!



Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik13-6-2010 22:49:08

Hey!

Ook wij hebben volgende zaterdag onze vrijgezellendag!
En ook wij komen 's avonds samen om dan de nacht door te trekken ;-)

We kennen wel elkaars programma! Ook superleuk hoor.

In elk geval weet ik dat ik een lang kleed met afrikaanse prints of toch afrikaans getint moet aandoen, liefst platte schoenen en m'n zus komt m'n haar "in de juiste plooi" leggen.
't Is me dus een raadsel.... Maar dat maakt het nog zo spannend en 'k kijk er echt naar uit!

In elk geval veel plezier volgend weekend!! En geniet nadien nog van de laatste voorbereidingen.

Grts
Natalie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...