Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een toffe vrijgezellenavond gehad!!!!

  13-6-2010 15:51:00
hallo iedereen. ik heb er gisteren echt van genoten van mijn vrijgezellenavond.
schema:

- 18:00: zijn me komen uithalen en me geblinddoekt :) was wel raar om niks te zien in de auto. de mensen zullen nogal gekeken hebben

- 19:00: mijn blinddoek mocht af zodra we ergens binnen waren en er muziek afging. ( ineens stond er een vrouw voor me heel mooi gekleed. bleek dus dat we met zn allen buikdans les krgen. dit was echt super. hebben ons vaak een breuk gelachen

- 21:00: gaan eten in een italiaans restaurantje(super lekker) pasta gegeten en natuurlijk dessertje (teramisu)

-22:30: naar sint truiden op de grote markt gezellig iets gaan drinken.

-23:45: naar een dansing geweest tot 3:30 (ik was doodop)

twas echt leuk en gezellig.ik ben nu niet zo voor opdrachten enz. en mn vriendinnen hadden daar echt wel rekening mee gehouden. wasecht leuk.

de mannen hun schema ken ik niet goed.
ze zijn mijn ventje komen halen ook rond 18:00 en zijn naar een frituur retaurant geweest. daarna naar hasselt om te karten (das met die autokes)daarna moest hij met een step heel dat parcour alleen doen met zijn t shirt ( ze moeten nogal gelahen hebben)
en dan daar blijven zitten om iets drinken en de dartsen,.......
daarna zijn we samen gekomen om naar de dansing te gaan.

nu is het aftellen naar zaterdag he!!!!!!! stressssssssssssssssssssss!!!!!!
hopelijk hebben we mooi weer

groetjes tania 19/06/2010

tania

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1455


Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik13-6-2010 22:07:20

Een fijn vrijgezellenfeest! We duimen op goed weer volgende week! Veel plezier alvast


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...