Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Niet-plakkende reukloze zonnecrème

  10-6-2010 19:17:29
Even een heel praktisch vraagje...

Wij trouwen op 7 augustus en hopen dus natuurlijk op mooi weer. Nu is het zo dat ik bij het minste beetje zon al verbrand, en ik er dus best voor zou zorgen dat ik tegen 's avonds niet als een overrijpe tomaat rondloop.

In normale omstandigheden doe ik zonnecrème factor 50 aan, zo bescherm ik mijn bleek huidje het beste. Maar die zonnecrème plakt nogal.

Kent er iemand een goede zonnecrème met een hoge factor maar die NIET plakt? Ik heb echt geen zin om me die dag zo te voelen plakken.

Alvast bedankt!

Tine
07/08/2010


Tine
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1525


Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik10-6-2010 21:24:16

Ik denk dat die van Roc zonder parfum is en dus ook zonder geur... Of dat die erg plakt geen idee...

Groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik10-6-2010 22:23:51

Die in sprays van Nivea vind ik niet zo plakken, maar dat is dan meestal geen factor 50. Es aan apotheker vragen??



inge
15-4-2011
 Meld misbruik10-6-2010 22:56:44

Je hebt van die sprays die zoals een deo werken en eruit zien, je sprayt het over jezelf en het vormt een onzichtbare, niet plakkende film. Ik moet wel zeggen, ik heb niet alleen een zeer bleke, maar ook gevoelige huid, en ik ben aan de ROCversie ervan zeer allergisch... Best testen dus! De rest van m'n familie was er echter mee geholpen.
Ik heb avène factor 30 of 50 maar die geurt wel lichtjes...




Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-6-2010 0:00:06

Je hebt nu nieuwe zonne olie. Ben merk effe kwijt, is nu reclame van op TV. Die gaat tot factor 30. Ik verbrand mij ook snel maar heb er vorige week zaterdag nen hele dag mee rondgelopen aan zee en niks verbrand (allé, enkel mijne kop, waar niet gespoten was hé)

Ah, en die ruikt een klein beetje maar is nog nen aangename geur. Helemaal geen geur ga je moeilijk vinden denk.

groetjes, Carolina



Els
12-6-2010
 Meld misbruik11-6-2010 14:41:45

Bij de apotheek vind je de zonnecrèmes van Louies Widmer, deze plakken niet en je hebt deze met en zonder parfum. Ik gebruik deze zonder parfum ook altijd omdat ik anders allergische reacties krijg. En met deze heb ik hier helemaal geen last van.



Tine
7-8-2010
 Meld misbruik11-6-2010 18:41:25

Bedankt voor alle tips!

Het beste zou zijn dat ik eens bij de apotheker informeer geloof ik. De tip van de zonnecrème die werkt als een deo vind ik heel interessant!

De zoektocht kan beginnen.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...