Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen omgeving Antwerpen

  27-1-2006 14:13:22
Ik zoek nog mooie trouwschoenen. Kan iemand me een paar adresjes geven provincie Antwerpen? Alvast bedankt!

petra
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1127


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik27-1-2006 14:23:33

er is maar een (bekend) adres en dat is Van Loock in zandhoven,

ben er zelf nog neit geweest, maar naar t' schijnt heb je daar allerlei schoenen in alle kleuren.

groetjes



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik27-1-2006 15:13:00

Hoi,

Inderdaad, Van Loock is zo'n beetje the place to be op gebied van (bruids-)schoenen.
Ben er zelf vorig weekend geweest en heb er de mijne gekocht. Uit ervaring weet ik wel dat je rekening moet houden met lange wachttijden, ze hebben daar echt zo een nummersysteem van bij een beenhouwer ;-) Ik had geluk, ben net op de middag gegaan en moest niet wachten.
En zelfs al zie je niet echt iets naar je goesting, ga toch binnen en zeg wat je ongeveer zoekt, mijn uiteindelijk gekozen schoenen stonden ook niet in de etalage.

Veel succes!!
groetjes,
catherine
27.05.06



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik27-1-2006 15:14:55

Zal hier effe site zetten:
http://www.vanloock.com/

Voila!!



Tine
6-8-2005
 Meld misbruik28-1-2006 15:50:39

ik heb vorig jaar mijn schoenen bij Van Loock gekocht, ze ingelopen, en ze één dag gedragen... ik doe ze nu niet meer aan... misschien heb je interesse ? Ze zijn maat 40, crèmekleurig, hakje 3 cm, met lintjes. Ze waren heel comfortabel ! (en toen ik vorige week in de etalage ging kijken hebben ze dit jaar weer schoenen in die stijl !)
Moest je interesse hebben... laat dan even je email hier achter...
Groetjes,
Tine



K
26-8-2006
 Meld misbruik28-1-2006 15:57:05

Beste Tine,

Is het mogeljk om enkele foto's van je schoenen door te mailen naar bosmees@gmail.com a.u.b.
Ikzelf heb ook maat 40 en ben nog op zoek naar schoenen...

Alvast bedankt!
Katleen



petra
20-5-2006
 Meld misbruik30-1-2006 0:07:38

Bedankt dames, voor jullie enthousiaste reacties... Ik moet zeggen, het werkte echt aanstekelijk en ik ben dan zaterdag gaan kijken (rond de middag). Even gewacht en daarna uitstekend geholpen ennnnnn... GESLAAGD!
ps Wat me wel verwonderde is dat ik maatje 37.5 heb in mijn schoenen (normaal 40!!!!)...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...