Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenkje aan kerk???

  29-3-2004 11:27:20
Hoi,

'k Vroeg me af of het overal de mode is om aan de kerk aan de kleintjes met een bloemetje eventueel een klein geschenkje te geven? Iets van snoepgoed ofzo?
Ik weet dat dit gedaan wordt door kleuterjuffen, maar ook door anderen??

Wij weten niet hoeveel kleintjes we echt mogen verwachten, dus hoeveel zouden we er dan best voorzien in het geval we dit doen?
We hebben drie bruidskindjes, maar die krijgen een knuffel en zijn nog te klein voor snoepgoed! Of wie heeft andere leuke ideetjes qua geschenkjes?

Alvast heel erg bedankt!!!
Groetjes en iedereen veel succes met de voorbereidingen!

Sandra
3-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1224


katrien
31-7-2004
 Meld misbruik29-3-2004 11:37:34

Wij laten balonnen drukken met onze naam op en we laten die opblazen en aan een touwtje hangen. ZE hangen aan onze "ceremoniebus" als versiering maar we laten er ook een "tros" maken om uit te delen aan de kerk...



Evie
4-9-2004
 Meld misbruik29-3-2004 16:09:08

Bij ons is dat toch altijd de gewoonte om iets aan de kindjes te geven.

Ik heb ook al gezien dat ze ipv snoepgoed een klein knuffelbeestje geven aan de kindjes. En zo'n flesje waarmee ze belletjes kunnen blazen vind ik ook wel tof (zowel voor jongetjes als meisjes).

De hoeveelheid hangt dan zo een beetje af van de kindjes die er in je familie en vriendenkring zijn. Grote familie/vriendenkring? Kan je zo geen grove schatting maken van hoeveel kindjes er ongeveer gaan aanwezig zijn? Als je er dan een 10-tal extra neemt dan je schatting zal je wel ruim voldoende hebben.

Nog veel succes ermee!

Groetjes
Evie



katrien

 Meld misbruik30-3-2004 13:01:56

Hai,

Ik neem waarschijnlijk een zakje snoep in van dat doorzichtig micca-papier, met een toffe lekstok die eruit steekt en waaraan achteraan een bellenblazer bevestigd is. Ik dacht ook eerst aan heliumballonnen in vorm van hartje, maar dat is weer zo'n gedoe om naar de kerk te vervoeren en dan kan je zakjes voor de kindjes niet goed genoeg vooraf maken (wegens houdbaarheid ballonnen). Een vriendin die een tijdje in zo'n ballonnenwinkel gewerkt heeft, zei me dat zo'n ballonnen echt maar een paar uur ok zijn en dan verslappen. Zo'n folieballonnen zijn ook tof, maar wel heel duur. Dus ja, ik houd het op de zakjes snoep met bellenblazer en toffe lekstok.

Katrien



els
30-7-2005
 Meld misbruik9-4-2004 11:49:59

Bij ons wordt dat enkel gedaan door idd kleuterjuffen enz. Ik was dus niet onmiddellijk van plan dat te doen. Wat je misschien kan doen is een korfje met snoepjes of zo door bijvoorbeeld de ceremoniemeester laten meenemen zodat de toch aanwezige kinderen een snoepje krijgen...
Groetjes,
Els




7-8-2004
 Meld misbruik20-4-2004 16:10:40

Hey,

Wij dachten eerst ook aan beertjes met snoepgoed maar mijn vriendin heeft iets beter uitgedacht.
Aan de kerk zal een ijskar staan die voor de kleintjes en ook voor de groteren ijsjes zal uitdelen.
We hoeven enkel te betalen wat geconsommeerd is.



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 20:41:49

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...