Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje in Word

  7-6-2010 17:26:38
Hallo allemaal,

Ik kan vrij goed met de computer overweg, maar nu zit ik zelf toch even vast. Ik heb mijn misboekje in word gemaakt (ingedeeld in 2 kolommen) zodat er 2 a5'kes naast elkaar staan. Als je dat afprint en plooit klopt de chronologische volgorde van in mijn document natuurlijk niet meer. Heeft er iemand tips om dit handig af te printen? Er bestaat bij de printer een instelling 'booklet', maar ik vind ze niet.

Groetjes en succes allemaal.



Els
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1296


Ann-Sophie
11-9-2010
 Meld misbruik7-6-2010 17:45:53

Dag Els,

Ik denk dat je bij 'page layout' je papier moet instellen op A5 ipv te werken met twee kolommen. En dan kun je bij margins onder multiple pages: book fold kiezen.
Ik werk wel met office 2007, dus kan zijn dat sommige benamingen anders zijn?

Groetjes,
Ann-Sophie




Eva
10-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 20:37:39

hej Els,

Ik ben nogal handig met word. Stuur me anders eens je bestandje door en dan zet ik het goed voor jou om af te printen. (timeneva @ telenet . be)

groetjes
eva



Els
7-8-2010
 Meld misbruik7-6-2010 21:13:54

Het is me al gelukt ondertussen :-)

Ik kon u goed volgen Ann-Sophie, heb ook office 2007.

Bedankt voor de hulp en tips, het geeft toch heel wat voldoening als je een pak zelf kan doen.

Groetjes Els



kristel
20-10-2010
 Meld misbruik8-6-2010 0:15:05

ik heb ook office 2007 maar eens ik het printe stond het dooreen, kweet niet hoe komt heb ander model gemaakt maar toch liever A5 formaatje, heb eva wel mail gestuurd maar tips zijn wel nog steeds welkom


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...