Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De bom is vandaag ontploft met nog 10 dagen op de teller...

7-6-2010 12:01:29
Hoi Bruidjes,

Ik weet niet waarom nu ineens maar sinds deze morgen is mijn bom ontploft.
Ik kan me totaal niet meer concentreren op het werk en voel me met momenten serieus misselijk.
Zeker wanneer ik enorm denk aan de dag en alle dingen die nog moeten gebeuren
is het erg.. Tis alsof ik mij enorm lang rustig heb kunnen houden en nu ineens alles eruit moet.
Ik hoop maar dat dit niet het gevoel is voor de komende 10 dagen want dat hou ik niet uit.

Hebben jullie ook zoveel last gehad op het einde? En wat doe je eraan?

Ik dacht misschien naar de apotheek te lopen voor een kalmerend middeltje als het naar het einde
van de week toe niet beter gaat.

Groetjes
Kelly

Kelly
18-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1846

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 12:10:13

Hey Kelly,

ik heb vorige week en twee weken geleden ook efkes een serieuze stressaanval gehad, omdat ik nog zoveel moet werken vooraleer ik verlof heb, en er nog zoveel dingen geregeld moeten worden.
Misschien helpt het als je voor jezelf eens duidelijk opschrijft wat er nog moet gebeuren en wanneer je dat kan/gaat regelen.
Als het echt niet anders kan, kan je dan natuurlijk nog altijd opteren voor iets kalmerend, maar dat kan de stress natuurlijk nooit helemaal wegnemen, en compleet verdoofd die laatste 10 dagen verder doen lijkt me ook niet zo'n sterk plan...

Succes ermee!

groetjes,

Karolien

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 12:28:54

Herkenbaar! Hier ook al wat paniekaanvalletjes gehad. Ik denk dat je jezelf niet voorbij moet lopen, plan wat ontspanningsmomenten voor jezelf in: een tijdschrift lezen, een zonnebankje doen, gaan zwemmen, windowshoppen ...
Gewoon even iets kleins waardoor je niet hoeft te denken aan de trouw, en even kan opladen. Daarna kan je het allemaal weer beter aan. En inderdaad, maak lijstjes! Altijd leuk als je iets kan schrappen! :-)

Succes, en probeer toch nog te genieten! :)

Groetjes,
Lieve

Nathalie
19-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 12:44:00

Ik denk dat iedereen wel zo'n gevoel heeft als het begint te korten, ik mag ook nog maar 10 dagen aftellen en stress al bij het minste dat nog moet gebeuren. Alles is wel in orde, hopen we, maar toch het gevoel dat er iets vergeten is. De dagen vliegen nu echt voorbij.
Af en toe inderdaad eens een zonnebankje doen en gaan winkelen, proberen te ontspannen en zeker elkaar niet zenuwachtig maken. :)

Nog veel succes gewenst.

Grts
Nathalie

Nathalie
19-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 12:44:14

Ik denk dat iedereen wel zo'n gevoel heeft als het begint te korten, ik mag ook nog maar 10 dagen aftellen en stress al bij het minste dat nog moet gebeuren. Alles is wel in orde, hopen we, maar toch het gevoel dat er iets vergeten is. De dagen vliegen nu echt voorbij.
Af en toe inderdaad eens een zonnebankje doen en gaan winkelen, proberen te ontspannen en zeker elkaar niet zenuwachtig maken. :)

Nog veel succes gewenst.

Grts
Nathalie

Nathalie
19-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 12:44:29

Nog veel succes gewenst.

Grts
Nathalie

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 15:11:18

Geen zorgen ! Volgens mij zijn die spanningen heel normaal.

Wat voor mij werkt is alles opschrijven. Echt, alles wat in mijn hoofd opkomt omtrent de trouwerij: gewoon noteren, lijstjes maken. Zo zit het minder obsessief in mijn hoofd rond te malen. Van je hoofd naar papier, zeg maar.
En wacht nog even met naar de apotheker te gaan. Kijk eerst eens bij de plaatselijke natuurwinkel of Kruidvat voor een doosje Valeriaan. 2 tabletjes per dag, en eventueel nog eentje extra 'savonds. Dan zou je wat rustiger moeten worden... En het is natuurlijk, dus het kan geen kwaad (werkt wel niet instant, zoals een medicijn, misschien dat je de eerste dag nog niets ondervindt, maar vanaf dag 2 wsl wel...)
En verder natuurlijk goed ontspannen !

inge
15-4-2011
 Meld misbruik7-6-2010 15:47:25

Of bij apotheker, maar wel natuurlijk: sedinal. Dat heb je in druppeltjes en pilletjes. Ruikt een beetje bizar, maar werkt als geen ander! Ik heb het gebruikt toen ik stage deed, m'n vriend vlak voor z'n rijexamen... Je raakt er niet slaperig van (je kan ze ook nemen om in te slapen maar dan moet je er 4 per keer nemen ofzo) maar ze kalmeren enorm.
Just in case...

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 17:01:59

Goh ik ben geen moment nerveus geweest. Ik heb zelfs geslapen als een roos de dag voor men trouw.

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 17:06:19

Idd, sedinal is daarvoor zeer goed. Een middeltje dat ik geregeld gebruikte bij examens piano... :-)
Maar 'k zou toch proberen zo lang mogelijk van de pilletjes af te blijven, en eerst proberen zelf te ontspannen! Filmpje zien bv! Zo'n zalige film waar je niet bij moet nadenken, maar gewoon heerlijk kan ontspannen. Een echte chick flick!

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 19:54:45

Dag meid!!
geen zorgen maken. Geniet er gewoon van, alles zal in orde komen.
Het is heel normaal dat je nerveus bent.
Ik werk met lijstjes, overal heb ik lijstjes: aan de frigo, in mijn agenda, in de auto en steeds eentje op zak.
En af en toe kan ik schrappen
je moet ook niet alles alleen doen hé. Je trouwt met 2
Relax! Take it easy!

X

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik8-6-2010 18:37:11

Hey Kelly,

Denk dat het niet meer of normaal is dat je je nu zo voelt,... de ene mens is de andere niet é. Voorlopig is het bij mij nog goed te doen. Ik moet nog 50 dagen doen, en zit nu volop in mijn examens. Mijn vriend heeft zijn voet gebroken en we hebben nog steeds geen kostuum. Het eten moet nog vastgelegd worden, mijn proefkapsel moet nog gedaan worden, 2e pas moet nog komen, alles qua organisatie moet eigenlijk nog op punt gezet worden,.. daarbij komt dat er nog mensen zijn die moeten uitgenodigd worden en die nog geen gekregen hebben ... tijd schiet me tekort en toch blijf ik voor de moment nog enorm rustig. Ik heb ook geen tijd om te panikeren. Maar ik vrees dat dit bij mij ook wel nog zal komen. Ik neem wel de druppeltjes van A.Vogel 'pasiflora' Het is een homeopathisch product en weet niet of het effectief helpt :) maar misschien is het idee alleen al voldoende om het product te doen werken. Ik voel me er allesins goed bij. Heel veel succes nog met de voorbereidingen. En neem soms ook wat tijd voor jezelf dat je er niet aan onderuit gaat. Het komt wel goed xxxxxx geniet van je dag!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...