Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen Fede di oro-stress!

  4-6-2010 21:18:07
Heykes,

Nadat mijn vriend deze week al vroeg of ik de ringen niet zelf kon gaan kiezen omdat hij met het goede weer van zijn vader-dochter-tijd wou profiteren, zie ik er al een stukje tegenop om morgen te gaan ring-shoppen. Hij zei me dan al daar niet te lang te willen blijven hangen zodat hij nog iets aan de zaterdag heeft... We moeten tegen 15u gaan en rijden er een dik uur op!! Stress dus...

Maakt ook nog dat we niet zoveel willen spenderen en dat we oud goud meenemen. Ik kan alleen maar hopen dat de bomma haar ring écht goud is want anders blijven de ringen boven ons budget :( En dan zitten we nog met de twijfel dat we dat budget eigenlijk wel hebben , maar het er niet wouden aan geven.

Duimen jullie aub met me mee dat hij morgen wat enthousiaster is en dat het een 'happy ending' wordt...

Gisteren ben ik mn bruidsboeket en tafelbloemetjes gaan vastleggen. Toen ik om half11 'savonds na mijn werk erover wou stoefen hoe het eruit zag was de film op tv interessanter. Hij zei daarstraks nog dat hij me nog nooit zo gezien had, dat ik in overdrive ga en hem na 6jaar zelfs kan ergeren. Maar ja, hij heeft er echt geen idee van wat er allemaal moet geregeld worden. Pff, niets is nog geheim omdat ik mijn geluk van de daken schreeuw telkens we weer een stapje dichter staan bij ons ideale huwelijk; maar het liefst zou ik het thuis lekker met ons tweetjes willen bespreken.

Zal blij zijn binnen 3 maanden, dat al dat geplan achter de rug is!

x Kitty



kitty
11-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1130


gina
9-7-2010
 Meld misbruik4-6-2010 21:50:25

Kop op meid.
Hier zit ik ook met eentje die denkt dat alles vanzelf gebeurd...
Helaas de kaboutertjes komen me niet helpen
dus moet ik ook veel alleen doen.

Veel succes morgen!

x




Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 15:15:43

Hier hetzelfde hoor Kitty :-( En ik dacht dat het wel zou beteren dichter naar het huwelijk toe, maar neen. Probleem natuurlijk is dat hij zich geen zorgen moet maken, ik ben té perfectionistisch waardoor hij weet dat als hij iets niet doet ík het toch doe. Maar ik lig dan wel te stressen, want wanneer ik iets vergeet is het dan ook echt vergeten :-( Pfff, mannen :-)

Succes nog!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...