Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  25-1-2006 19:41:23
Hallo iedereen,

Weet er iemand een tof tekstje om op het eerste blad in het gastenboek te zetten? wat schrijven jullie daar zoal in? Heb er geen flauw idee van...

Nog 24 dagen te gaan zie ik hier net op de website... Effe stressen... er is al veel in orde, maar het is toch echt wel super raar dat we binnen minder dan een maand trouwen...

sofie

sofie
18-2-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 941


Isabelle
18-2-2006
 Meld misbruik25-1-2006 21:42:19

Hallo Sofie,

gewoon om te zeggen dat wij ook trouwen op 18 februari 2006. Alles is bijna geregeld. Juist nog een juweeltje kiezen dat bij mijn jurk past.

Alvast veel succes en niet te veel stressen hé.



An
13-8-2005
 Meld misbruik2-2-2006 21:58:23

Hoi Sofie,
Wij hadden in ons gastenboek foto's van onszelf (getrokken door een vriendin) geplakt, en een aantal gedichtjes en spreuken die wij toepasselijk vonden geschreven zoals:
Liefde is leven, leven is liefde, liefdesleven, levensliefde.
Je kan eens kijken op www.gedachten-gedichten.nl
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...