Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Welk trouwkleed moet ik kiezen??

  27-3-2004 18:41:13
Hallo,
Ik twijfel tussen twee kleedjes... Vind ze allebei mooi en kan niet kiezen. Het ene is van Ann Huybens in Gent en het andere van Diana David in Meise. Heeft er iemand ervaring met deze winkels?
Groetjes

catherine
25-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 601


Marjolein

 Meld misbruik27-3-2004 20:45:53

Hallo,

ik zat met hetzelfde probleem: ik kon niet kiezen tussen een van Crhistel Boone in Gent en een van een winkel in Roeselare. Ben dan nog eens met mijn beste vriendin teruggegaan om haar mening te horen en pas dan heb ik kunnen beslissen! Ik ken twee vriendinnen die bij Ann Huybens hun kleed gekocht hebben en ik vond het telkens echt heel erg mooi!



Lore
17-4-2004
 Meld misbruik28-3-2004 15:55:07

Ik heb mijn trouwkleed laten maken bij Diana David in Meise. Heb het enkele weken voor het eerst gepast en het is prachtig. Precies wat ik wou.



Ariane
17-6-2004
 Meld misbruik29-3-2004 20:57:16

Hey,

Ook mijn trouwkleed komt van bij Dianna David. En, needless to say, ik ben er heel erg opgetogen over... Moet over 2 weken langs voor mijn pas.
Het zijn sympatieke mensen en de service is er heel goed.

Veel plezier bij het kiezen...
Ariane



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 20:42:44

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...