Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Balonnen

  1-6-2010 20:51:55
Hallo allemaal,

met nog 38 dagen op de teller zijn we de laatste dingen in orde ana het brengen.
als we uit de kerk komen willen we aan de kindjes balonnen geven. Liefst knalgroene en donkerbruine, omdat dat onze themakleuren zijn. Een heliumfles hebben we al, en we hebben ook 2 mensen die de balonnen tijdens de viering gaan vullen.

Nu vroeg ik me af: waar vind ik balonnen die kunnen gevuld worden met helium, maar dan nog niet opgeblazen?
Liefst in de buurt van Bornem..; Ik ben al gaan kijken bij ava, maar daar zijn er geen donkerbruine.

Ik heb ook al wat websites van ballonwinkels bekeken, maar blijkbaar verkopen die enkel opgeblazen balonnen...



elke
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1166


kristel
20-10-2010
 Meld misbruik1-6-2010 21:08:30

meisje jij gaat je blauw betalen voor je balonnen te vullen + niet alle balonnen zijn geschikt vor te vullen met helium en knappen zeer snel
wij laten onze balonnen maken bij anthony

veel voordeliger dan een tankje helium aan te schaffen, krijg een 30 balonnen uit meestal

http://www.jacobs-ballonnen.be/www.jacobs-ballonnen.be/Welkom.html

hij doet ze voor onze trouw

voor kindjes aan de kerk,
als tafel decoratie,
versiering buiten de kerk
en versiering in de kerk middengang,



bianca
3-7-2010
 Meld misbruik1-6-2010 21:09:37

hey
is er nergens geen winkeltje in de buurt waar ze zon ballonnen maken voor geboortes en zo?
daar hebben ze ook altijd die ballonnen
hier is zo een winkel maar ja wvl is een beetje ver e
wil altijd gaan horen als je er geen vind
de prijs vragen
het je laten storten en ze voor je opsturen

groetjes



anthony

 Meld misbruik1-6-2010 21:17:00

www.jacobs-ballonnen
die gast die alles




anthony

 Meld misbruik1-6-2010 21:18:03

die gast doet alles




Marita

 Meld misbruik3-6-2010 23:13:50

Hallo Elke,
bij Het Bruidsparadijs te Merksem verkopen ze gewoon "platte" ballonnen. Best op tijd even informeren want misschien dat de kleur wel moet besteld worden.
Nog veel succes!
Marita
www.bruidsparadijs.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...