Terug naar overzicht
Hoe lang is je haar dan ? Ik bedoel tot waar komt het ; net boven de schouders, net onder de schouders,... ? Want zonder die info, kunnen we je niet helpen he.
Mijn haar komt net onder mijn schouders, maar is ook altijd in laagjes geknipt geweest dus mijn bovenste haren zijn wel veel korter...
Hey Carmen, Dit evt eens nagevraagd bij uw kapper? Die zal weten wat mogelijk is en wat niet. Er is voor alles een oplossing maar of dat te betalen is is iets anders . Groetjes Nele
Ik ben aan mijn nicht gaan vragen ( die gaat wss mijn haar doen ) met enkele fotos bij de hand of het mogelijk was. En mij zei ze gewoon dat ik vanaf nu mijn haar niet meer mocht opknippen enkel nog toppen. Maar ja ik heb dan ook nog een jaar de tijd... ik heb ook altijd opgeknipt haar tot net onder de schouders ...
Ik heb het ook aan de kapper gevraagd toen ik daar een afspraak ben gaan maken voor een proefkapsel (deze vrijdag!). Zij zei dat ze dàcht dat hier speciale haarstukjes voor bestonden waar je dan je eigen haar rond moest doen....maar ze was niet zeker...Dus ik hoopte dat iemand hier zou weten waar dit juist over ging :-).
Hallo Carmen, mss kan je kapster bij de groothandel voor kappers (produo,hebben ze bijna overal in de grote steden) een hairdo voor je halen dit is een soort van haarstuk die met clips worden bevestigd en waar je eigen dekhaar boven wordt gelegd voor een natuurlijk resultaat die heb je in verschillende lengtes en krultekeningen (veel kleuren ook) je kan er ook zelf omgaan,maar dan moet je wel dé juiste kleur en lengte kopen, ze kunnen je daar ook wel helpen in de winkel zelf,doordat deze hairdo's geen echte haren zijn vallen deze heel goed mee van prijs(denk rond de €100..)maar dit zal een beetje afhankelijk zijn van de lengte van het haarstuk.. als je kapster een beetje 'kapster' is zal ze daar vast en zeker een mooie dot mee kunnen maken of iets anders bovendien is dit iets wat je tamelijk makkelijk zelf nog es kunt insteken om een avondje te gaan stappen ofzo,dus mss niet helemaal verloren geld, hopelijk heb ik je hiermee iets verdergeholpen gr Valerie
Dank je!