Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 weken!

  28-5-2010 11:01:18
Hallo allemaal!

Met nog 2 weekjes te gaan begint het nu echt wel te korten! En eigenlijk nog wel wat te doen dus hopelijk gaan deze 2 weken snel vooruit! :)

-Dinsdag heb ik mijn proefkapsel gehad, was ik super tevreden over! Net wat ik in gedachten had.
-Vanavond naar de zaal om laatste details te bespreken, dan ergens in de loop van volgende week nog eens en dan zou alles in orde moeten zijn voor de receptie, dinner & dansfeest!
-Morgen vrijgezellen.
-Maandag lingerie gaan kopen, en naar AVA om wat laatste spullen te gaan kopen, decoratie voor gastenboek, naamkaartjes voor op de tafel, eventueel bedankjes... Leuk!
-Dinsdag gaat mijn aanstaande voor het bruidsboeket.
-Woensdag laatste pas van mijn kleed, dan kan ik het begin de week erna gaan ophalen.

De maandag voor ons huwelijk (7 juni) ga ik ook voor het practisch examen voor mijn rijbewijs, allemaal duimen dus

Groetjes en allemaal nog veel succes en veel plezier!

Kimberley
12-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1260


jenifer
12-6-2010
 Meld misbruik28-5-2010 11:49:59

Hoi,
wij trouwen ook den 12 ste. Het begint echt af te korten hé! Ook ik heb nog veel te doen. Dat zal wel normaal zijn zeker. Ik mag morgen gaan voor mijn proef make-up, mijn kapsel (4 de keer) en dan ook nog mijn kleed. Ik hoop dat het inorde is, zodat ik het al kan meenemen. Een spannende dag morgen.

groetjes



Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik28-5-2010 12:01:23

Hey Kimberly !! Kort idd in he... maar ikzelf heb nog steeds geen last van zenuwen!! jij??
Gisteren ben ik nog eens gaan passen, begint erop te lijken !! nog enkele kleine aanpassingen en het is af !!! ik moet pas de 10e de laatste pas gaan doen dus oei oei, hoop dat dat goed komt, maar denk het wel, heb er alle vertrouwen in !!

Ondertussen krijg ik al 48h sms'jes met opdrachtjes die ik moet uitvoeren !! de gekste dingen !! auto voltanken, benen scheren, gps opladen en gisteren toen ik in de winkel aankwam voor mijn kleed te passen had de verkoopster een een doos met een brief voor mij??? in de doos allemaal ballonnen die ik volgens de brief in hondjes moest plooien????

Ben echt benieuwd !!!

Have fun Zaterdag !!!! Breng een verslagje uit he van wat ze u hebben laten doen??? Ik zal het ook nog laten weten...

Grtjs



Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik28-5-2010 12:16:44

Hallo dames :)

Inderdaad! Het begint heel erg te korten! En ik denk ook dat het normaal is dat we nog het één en ander te regelen hebben. Maar dat komt allemaal wel goed! :)

Jenifer, veel te doen morgen! Geniet er van en ik hoop echt dat je kleedje volledig in orde is zodat je het ineens kan meenemen!

Graziella, de 10de de laatste keer passen is inderdaad kort voor je huwelijk, maar ik ben ervan overtuigd dat alles dubbel en dik in orde zal zijn! Kan zelf niet wachten om eindelijk mijn kleedje officieel in mijn bezit te hebben!
Jij weet al behoorlijk veel ivm je vrijgezelle! Ik weet nog helemaal niets! Gewoon afwachten dus voor mij en voor mijn partner want wij doen onze vrijgezellen samen. Maar ben ervan overtuigd dat het super zal zijn!

Ik houd jullie zeker en vast op de hoogte!

Ben eigenlijk nog niet echt zenuwachtig, wel héél ongeduldig!

Veel plezier nog!

xoxox



Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik28-5-2010 12:40:18

Véél ??? helemaal niets???? ik krijg enkel de hele tijd van die domme sms'jes??? met gekke opdrachtjes die totaal geen steek houden???

Auto voltanken? gps opladen? benen scheren? ballonnen plooien in hondjes?? Echt ik zou niet weten waar het naartoe gaat...

:-) ik vind het wel spannend -- ieder berichtje dat ik krijg of brief eindigd met Your Girlfriends??? ik weet zelfs niet wie hier allemaal aan mee werkt want de berichtjes die ik krijg, zijn ook nog eens allemaal nummers die ik niet ken??

Grtjs

Benieuwd wat ze met jou gaan doen??

PS ja, voor de 10e is het inderdaad kort dag - maar het grootste is al aangepast, vandaar dat ik me niet zoveel zorgen maak, enkel nog wat prularia die in orde gebracht moeten worden...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...