Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskapper Aalst

  23-1-2006 16:30:46
hallo!
Heeft er iemand enig idee bij welke kapper ik terecht kan voor een bruidskapsel? Ik denk dat niet iedereen dit doet en ze moeten niet aan huis komen (mag wel).
En zijn er kappers die ook met visagiste werken want dat zoek ik ook nog...

Cindy
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1146


Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik23-1-2006 20:40:18

Hallo Cindy,

Je moet echt eens passeren bij Haarhalte 9, da's rechtover de cinema in Aalst (maar weet niet goed welke). In die straat die zo bergaf gaat. Mijn ma is kapster (maar wat ouwbollig) en ik denk dat ik voor mijn trouw bij elke kapper in Aalst geweest was, en zij was gewoon de beste! Als je wil, stuur ik je een foto op van hoe ze mijn haar opgestoken had toen ik mijn vrijgezellefuif gehad had (nee bij mij geen verkleedpartij). Ik ben voor mijn trouw uiteindelijk niet bij haar geweest (wij wonen in Aalst, maar zijn in Ninove voor de kerk getrouwd, en ik was die dag veel te nerveus om nog in de wagen te zitten), mijn ma heeft het toen gedaan. Dinsdag ervoor zijn we voor de wet getrouwd en ik wou toen wel mijn haar door haar laten doen, maar dan is haar sluitingsdag :((( en omdat ik haar nog maar pas 'ontdekt' had, heb ik niet durven vragen of ze voor mij speciaal wou opendoen. Stuur mij maar een mailke (egerickx@yahoo.com) en ik stuur je mijn model op.

Groetjes,
Nathalie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...