Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verhuur buxussen omgeving Kortrijk-Waregem - Hoefijzers

  27-5-2010 13:52:11
Ik ben op zoek naar buxussen om aan onze deur te plaatsen op onze trouwdag.
Iemand een idee waar ik dit kan kopen/huren?

Ik ben ook nog op zoek naar een winkel waar ik hoefijzers kan kopen die ik dan zelf kan spuiten in het kleur dat ik wil.



Griet

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1303


julie
28-5-2011
 Meld misbruik27-5-2010 15:16:05

Hey Griet,

ik weet dat je de buxus kunt huren bij Descaplant in Kortrijk. Ook in Decaflor in Rekkem (bij Marke).

Wat ga je doen met de hoefijzers? Ben benieuwd naar je creativiteit...



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik27-5-2010 16:02:09

Huren kan ook bij Floralux, Dadizele.



vicky
17-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 19:38:07


hoi griet,

ga eens lang een manège of weide met paarden.
Die mensen zullen je zeker kunnen helpen!
Wij gebruiken ook hoefijzers, maar die zijn van onze
eigen paarden.

Anders langs een paardenwinkel.

xxx

succes!



Griet

 Meld misbruik27-5-2010 22:15:09

Bedankt voor de tips ivm buxussen, ik ga eens bellen.

Ivm hoefijzer, is originele dan een ringkussen.
Ik ga hoefijzer spuiten in grijs en hang er dan fluwelen lintjes aan waar de ringen aan vasthangen.
Lijkt wel tof en eens iets anders



Nele
20-8-2011
 Meld misbruik31-5-2010 20:47:50

Hoi bruidjes,

Ik heb eens naar de site gaan kijken van Descaplant te Kortrijk. Enig idee wat de prijzen zijn van zo'n huwelijks all-in formule?
Op de site van Decaflor in Rekkem en Floralux in Dadizele vond ik wel niets terug ivm huren van buxussen... Griet, heb jij daar meer info over?

Alvast bedankt!
Nele



Nele
20-8-2011
 Meld misbruik31-5-2010 20:47:54

Hoi bruidjes,

Ik heb eens naar de site gaan kijken van Descaplant te Kortrijk. Enig idee wat de prijzen zijn van zo'n huwelijks all-in formule?
Op de site van Decaflor in Rekkem en Floralux in Dadizele vond ik wel niets terug ivm huren van buxussen... Griet, heb jij daar meer info over?

Alvast bedankt!
Nele


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...