Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Nog 50 dagen!!!

  27-5-2010 6:20:34
Dag bruidjes!
Ik zie hier deze morgen nog 50 dagen op de teller staan! We waren heel goed gestart met alles te plannen, maar omdat we aan het bouwen zijn, heeft alles wat stil gelegen en moet ik er nu DRINGEND weer werk van maken! Ik moet nog een bloemist zoeken, aan het misboekje verder werken, muziek zoeken, een fotolocatie zoeken (binnen en buiten), een openingsdans zoeken, bedankingen bedenken, een gastenboek maken/mijn goesting vinden... HELP!!!!!
Als jullie tips of ideeën hebben? Wij trouwen in Erpe-Mere (tegen Aalst) en ons feest gaat door in Merelbeke... HELP!!!

Els

Els
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1553


Ester
18-9-2010
 Meld misbruik27-5-2010 7:51:15

Hey Els,

Wij trouwen in Erpe! Voor bloemen gaan wij bij Jenny Stalpaert, toffe madam en maakt heel mooie dingen. Website: www.paloke.tk

Qua muziek, openingsdans en zo kan ik minder helpen. Da zijn dingen die je volgens uwe smaak kiest hé.

Groetjes en veel succes!

Ester



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik27-5-2010 8:34:22

Als je feest in Merelbeke is, kan je voor de foto's best naar Gent rijden (4 km) en daar in het Citadelpark foto's maken. Bij slecht weer kan je daar ook naartoe, in het Stedelijk Museum voor Aktuele Kunst -SMAK- dat zelfs een eigen parking heeft vlak voor het museum. Dus da's wel handig. Wel vooraf effe bellen maar ze zijn daar heel vriendelijk. En als buitenlocatie is de stad Gent een locatie op zichzelf ; aan de Leie, in het Gravensteen,...
Muziek is moeilijk omdat dit voor iedereen persoonlijk is en je ook niet zegt welk ritme je zoekt (slow, up-tempo, wals,...?). Ook de muziek voor de kerk (zoek je nederlandstalig, een koor, een zanger/es, of gewoon liedjes of eerder klassieke muziek ?...).
Met bedankingen, bedoel je dan geschreven (om in een speech te verwerken) of bedoel je bedankjes, dus een soort aandenken aan jullie huwelijksdag ?



Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 9:54:57

Geen paniek !!!
Wij trouwen op dezelfde dag en ook ik heb nog vanalles te doen en moet nog superveel in orde brengen die teller is echt goed gevonden, vind ik, zo zie je dat het begint te korten... Maar je hebt nog genoeg tijd en dat komt allemaal wel in orde! Rustig blijven en misschien een goed overzichtje maken met wat je nog moet doen? Zo heb ik het gedaan, dan kan ik alles afvinken... Succes!!!



vicky
17-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 19:41:51


hier ook een bruidje van 17 juli en nog héél veel te doen doordat ik 3
weken out ben geweest wegens ziekte en korte ziekenhuisopname.
Niks zéér ernstig hoor, amandelen eruit, maar wat deed dat pijn!

xxx

allemaal veel plezier gewenst op deze dag en hopelijk
hebben we stralend weer !!!!

xxx



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 20:39:01

Hier nog een bruidje van 17 juli dat er sinds vandaag weer is ingevlogen: mijn proefkapsel, mijn vente zijn kostuum laten innemen, de feestzaal nog eens besproken.



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 20:39:05

Hier nog een bruidje van 17 juli dat er sinds vandaag weer is ingevlogen: mijn proefkapsel, mijn vente zijn kostuum laten innemen, de feestzaal nog eens besproken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...