Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksbeurs te Gent

  22-1-2006 9:58:21
Wij zijn gisteren naar de huwelijksbeurs in Gent geweest.Het is echt een aanrader voor koppeltjes die zich vandaag zouden vervelen.
Een drankje en een toastje bij het binnenkomen.Er is doorlopend een modeshow en zeer toffe standen.
Zelf hebben we er Rent-a-Priest vastgelegt en onze ringen gekocht.
Ook onze dj en fotograaf hadden er elk hun standen.Daar konden we dan ook ff mee een praatje doen,al hadden die natuurlijk wel niet zoveel tijd maar 't is hun vergeven.

Deze week eens een afspraak meken voor de ceremoniemeester en dan kunnen we aan de uitnodigingen beginnen.We weten dus weer wat gedaan.

Stap voor stap,dichter naar de grote dag...Tof hé.

fien

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 885


Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik22-1-2006 18:59:15

hey wij trouwen ook met rent a priest! we trouwen in de kerk van domein bokrijk! veel succes!



K
7-7-2007
 Meld misbruik23-1-2006 13:20:00

Ik vond de beurs ook tof, alleen was er van die drankjes bij de inkom niks meer te bespeuren toen wij er waren. Vond het mooi, maar wel wat aan de kleine kant. Denk niet dat we er zo veel tips hebben opgedaan. Maar was wel tof om een overzicht te krijgen...



Els

 Meld misbruik23-1-2006 15:19:47

Afgelopen zaterdag zijn mijn vriend en ik naar de beurs in Gent geweest om er onze fotgraaf en dj vast te leggen.Die hebben we er ook gevonden.Voor foto namen we De meulemeester en als dj Partysound.
Beide standen hadden het goed te doen op dat ogenblik.
Even twijfelde ik voor foto Artifo maar uiteindelijk namen we toch de eerste.
Wat de doorslag gaf zou ik niet kunnen zeggen maar een mens moet kiezen hé.

Ook de stand van Partysound was tof.Die kozen we dankzij deze site.De uitspraken hier op de site en het gesprek met hem op zijn stand namen de twijfels weg.
Bij de beide standhouders voelden we ons direct thuis.

In de loop van de volgende week gaan we ook de ringen kiezen.Hiervoor gaan we bij Baele...Die stond ook al op de beurs.
We hebben dus heel wat opgestoken op deze beurs.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...