Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kort verslagje van onze trouw

  25-5-2010 19:59:38
Hey iedereen

Dit zal één van de laatste keren zijn dat ik op dit forum kom want onze trouw is helaas al achter de rug.
Het was een prachtige dag met schitterend weer! Alles is vlot verlopen en allemaal de mensen die ons nauw aan het hart liggen waren er bij!

Een echte aanrader is de groep EAZE. Zij hebben gezongen in onze mis en het was muisstil op bepaalde momenten.
Het was gewoon adembenemend mooi!!! Bij de uittrede is iedereen blijven zitten in plaats van door te gaan omdat niemand één noot wou missen! Na het laatste lied is er dan ook een daverend applaus geweest voor hen. Ze zijn niet zo goedkoop maar elke euro meer dan waard!

Qua fotografe raad ik zeker Patricia De Ryck aan uit Gent. Toffe dame die heel subtiel aanwezig is en schitterende foto's maakt. Wij nemen ze zeker terug bij andere gelegenheiden.... zwangerschap, doop etc.

And last but not least onze feestzaal 'de lozen boer'.... het was gewoon volledig af! Het kader, de hapjes, de drank, het eten, de bediening! Super professionaliteit ten top!

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de twee dagen nadien op sommige momenten een echte leegte voelde.
Ik wilde zo graag de klok terugdraaien want alles is zo snel gegaan en je beseft er maar de helft van! (Eigenlijk wil ik de klok nog steeds terugdraaien om alles eens te herbeleven)
Een jaar organiseren en werken naar een trouw is lang maar leuk. Je dag is zo kort en nog tien keer leuker.
Ik had nooit gedacht dat ik het zo lastig zou hebben na onze trouw maar blijkbaar ben ik niet alleen want ook mijn man ( klinkt nog beetje raar) heeft het er moeilijk mee.

Deze nacht vertrekken we op huwelijksreis en we gaan er eens dubbel en dik van genieten met ons tweetjes.

Aan alle bruidjes in spé, geniet er van want het vliegt voorbij.
Je leeft een hele dag in een droom! Alleen jammer dat deze bij het wakker worden gepasseerd is.
DUS GENIETEN, GENIETEN en nog eens GENIETEN!!!

Kathleen


Kathleen
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1729


Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 21:17:50

Geniet van je huwelijksreis! :)



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik25-5-2010 23:49:52

Proficiat :-) en idd, genieten nog van de huwelijksreis is de boodschap ;)

Trouwens, het hoeft niet de laatste keer zijn dat je nog eens op het trouwforum komt :) de bruidjes in spe kunnen mss wel wat tips van ons krijgen ;) Na bijna een jaar getrouwd te zijn ben ik nog steeds verslaafd aan dit forum :)

Groetjes, Laura



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik26-5-2010 10:46:09

Van harte gelukgewenst aan jullie beidjes ! Zo te horen ben je er inderdaad nog "vol" van. Tussen de lijnen door lees ik weemoed naar al die leuke dagen van voorbereiden en plannen, je een voorstelling proberen maken over hoe het zal zijn en als die verwachtingen dan ingelost worden, ben je natuurlijk oeverloos gelukkig... maar blijft er bij het ontwaken uit die droom nostalgie over... Maar zo hoort het eigenlijk toch te zijn, he.
Wij wensen jullie alvast een onvergetelijke huwelijksreis toe ; daarvan kunnen jullie dan toch ook weer genieten en vooral wat langer dan 1 dag. De wittebroodsweken zullen dan nog even de herinnering levend houden !
Prettige reis !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info