Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket omgeving grimbergen

  21-1-2006 14:36:51
hallo,

we zijn al is aan het neuzen geweest maar vonden nog niet echt een adres voor bloemversiering (bruidsboeket en corsage, stuk voor altaar).
Als jullie een leuk adresje weten omgeving grimbergen als het maar vlaams-brabnt is.
Bedankt he


27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 904


An
13-8-2005
 Meld misbruik22-1-2006 18:51:32

Hoi,
Waarom niet zelf maken? Mijn mama, schoonzus en ikzelf hebben de bloemstukken voor op t altaar gemaakt.. gewoon wat voorbeeldjes gezocht en dan er iets van gemaakt dat we mooi vonden. Mijn ventje heeft samen met mijn mama het bruidsboeket gemaakt (hadden wel al eens op voorhand geprobeerd en k had wel ideetjes gegeven wat ik mooi vond).
Groetjes en veel succes
An (13-06-05)



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik23-1-2006 9:33:17

hoi

Dat van mij kwam van bij Wilfried en Marina op de Wolvertemsesteenweg in Grimbergen (niet ver van salons de romree). Ik kende de winkel zelfs niet maar mijn ventje heeft er een schitterend boeketje gekozen! Hij zegt dat er veel keuze is en dat de prijzen bovendien goed meevallen.

Succes ermee!
Gaelle



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik27-1-2006 14:22:59

Eggermont in Merchtem (ik denk zelfs Brussegem, helemaal niet ver van Grimbergen dus).
Héél mooi.
Ik heb al info gevraagd en foto's van eerdere trouwplechtigheden gezien en onze keuze is al gemaakt!

Veel succes,
Fieke
7/07/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...