TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tanja
20-8-2010
|
25-5-2010 13:23:04
hallo
waar is dat ergens gelegen? want wij zijn ook nog opzoek naar een goeie bloemist.
Bedankt.
Gr
|
|
Chantal
17-7-2010
|
25-5-2010 20:00:37
@Tanja: In Kalken, ik weet niet of dit dicht bij de deur is maar wij zijn echt heel tevreden! Moest je er niet zo ver van wonen dan zou ik zeker eens gaan zien! Echt heel vriendelijk en mooie creaties!
Groetjes
Chantal x
|
|
Saskia
11-9-2010
|
26-5-2010 12:14:00
Hey,
Hoe zit het met de prijs? Want ik heb gehoord dat hij een bloemartist is en die zijn redelijk duur.
groetjes
Saskia
|
|
Chantal
17-7-2010
|
29-5-2010 17:58:08
@Saskia: Ik vind hem van prijs echt goed meevallen, ik vind hem zeker niet te duur...want had ook wel wat schrik op voorhand ma tzijn echt heel redelijke prijzen hoor! Ben blij dat ik bij hem ben geweest.
Groetjes,
Chantal x
|
|
tanja
20-8-2010
|
31-5-2010 16:12:29
hallo
ik ben van Kalken, (woon in Laarne) maar het kon zijn dat er nog een winkel ergens was die zo heette.
Ik ben aan het twijfelen tussen Temmerman en Bloemenateljee, maar gezien uw positieve commentaar en die van andere bruid, die al ervaring heeft met hem, ben ik eerder geneigd om daar te gaan kijken.
Groetjes
Tanja x
|
|
Chantal
17-7-2010
|
31-5-2010 18:01:39
@Tanja: Oh das wel een geluk :-)...wij zijn alvast heel tevreden over onze keuze en wij zijn uit Oudenaarde dus das al eigenlijk ietsje verder voor ons maar onze feestzaal ligt er wel niet zo ver van, nu we wouden persé bij hem gaan voor onze bloemen, ben echt benieuwd naar het resultaat van het bruidsboeket want ik denk dat het wel iets mooi zal worden! Bij Temmerman ben ik niet geweest maar in het Bloemenateljee zijn ze alvast heel vriendelijk en dat vind ik ook wel belangrijk, onze feestzaal spreekt ook alleen maar lof uit over hem en heeft ons daarom ook deze bloemist aangeraden! Heb ook een bruidsboeket van een ander bruidje gezien en dit was ook prachtig gemaakt!
Groetjes x
Chantal
|
|
tanja
20-8-2010
|
1-6-2010 14:22:40
hey, dat stelt me gerust. ik ga er ook zeker eens gaan kijken (en dan bestellen :-D)
Welke feestzaal hebben jullie dan? Want Oudenaarde is toch een heel eind van Laarne en Kalken (wat eigenlijk een boerengat is ;-) )
Alvast bedankt voor de feedback en veel succes nog met de voorbereidingen.
Groetjes
Tanja xx
|
|
Chantal
17-7-2010
|
1-6-2010 18:20:06
@Tanja: Zeker doen ;-) je gaat zeker tevreden zijn!! Wij hebben Kasteel van Saffelaere als onze feestzaal, ja Oudenaarde is er idd nog een eindje van hoor :-) maar twas liefde op het eerste gezicht voor onze zaal :-) hehe...
Graag gedaan hoor meid! Jij ook nog heel veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes
Chantal x
|
|
tanja
20-8-2010
|
14-6-2010 13:29:04
Hey, ik wou je gewoon even laten weten dat we vorige week ook onze bloemen zijn gaan bestellen bij Bloemenateljee. En ik moet zeggen, je hebt zeker niet overdreven.
Heel vriendelijk onthaalt, heel veel uitleg gekregen,... echt een aanrader!
Thanx voor de tip!
Veel succes nog!
Groetjes Tanja
|
|
Chantal
17-7-2010
|
16-6-2010 14:46:22
@Tanja: Oooh das super meisje! Je ziet é...je hebt een heel goede keuze gemaakt en das heel graag gedaan hoor, tis idd echt een aanrader!!
Jij ook nog heel veel succes met de verdere voorbereidingen!
Groetjes,
Chantal x
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|