Nu Online
Momenteel zijn er 318 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drukwerk

  20-1-2006 13:39:01
Hallo,
Wij zijn nog op zoek naar een degelijke en betaalbare drukkerij met heel veel keuze in de buurt van dendermonde.
Heeft iemand een ideetje?

Vanessa
12/08/2006

vanessa
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 832


Muriel
17-12-2005
 Meld misbruik23-1-2006 17:06:50

Wij hebben ons drukwerk laten uitvoeren bij drukkerij Pica in de Brusselsestraat in Dendermonde zelf. Je krijgt eerste een massa boeken mee met voorbeeldjes om in te kijken en vermelding van de prijzen. Wij hebben toch iets zelf ontworpen en dan bij hen vrijblijvend offerte gevraagd (echt niet opdringerig). Je kunt eens informeren...
Groetjes,
Muriel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...