Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

  20-1-2006 8:39:30
Hey,

ik hoor hier op de website steeds enorm enthousiaste reacties ivm de schoenwinkel Van Loock in Zandhoven. Aangezien ik vanuit Gent moet komen, is dat toch heel ver. Is dit echt zo'n fantastische winkel en de moeite om de verplaatsing te doen? Zijn er nog dergelijke winkels in Oost-Vlaanderen?

Graag tips...

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 535


birgit
2-12-2006
 Meld misbruik20-1-2006 10:10:20

hallo Lieve
Van Loock is inderdaad de rit waard. Ik woon in Merelbeke en rij ook naar Zandhoven als ik schoenen zoek. om eerlijk te zijn, ben ik daar nog nooit zonder schoenen buitengekomen. hou wel rekening met enorme lange wachttijden! Tip: neem een nummertje voor je in de etalages begint rond te kijken. groetjes, birgit



Lynn
27-5-2006
 Meld misbruik20-1-2006 10:29:37

hey Lieve,

Heb gisteren ook mijn schoenen bij Val Loock gevonden. Was er tegen 18.00 (ze zijn open tot half 7 in de week) en moest niet aanschuiven. Als ik je een goed raad mag geven, ga ook op een avond! Anders is het echt niet te doen.

Ben eigenlijk een heel moeilijk op gebied van kleed, uitnodigingen en zo, maar het eerst paar schoenen dat ik paste was direct goed!

Echt een aanrader!

Groetjes

Lynn



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik20-1-2006 12:16:30

Ik ben op een zaterdagnamiddag geweest, en er waren welgeteld 2 vrouwen aan het passen. Dus absoluut niet druk! Ik zal geluk gehad hebben...

Qua trouwschoenen vond ik nu niet dat er zoveel keuze was, hoor. Maar 5 paar in de stijl die ik wou, van Luca Renzi. Maar mijn keuze zat er wel meteen tussen.

Verder, ik vind het een veel te sjieke en veel te dure winkel. En ik voelde me er heel ongemakkelijk, omdat je volledig van de verkoopster afhangt. Er staan binnen zo goed als geen schoenen, je moet op de verkoopster vertrouwen dat ze er je keuze uithaalt. En ik vond het vreeeeeeeselijk dat de verkoopsters gewoon de hele tijd bij je blijven als je aan het passen bent. Ik voelde me echt verplicht om te kopen.

Dus voor mij was het 1 keer en nooit meer hoor!! Voor mijn trouwschoenen moest ik wel, omdat ik ergens anders mijn goesting niet vond. Maar voor gewone schoenen zou ik er noooooit naar toe gaan.



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik20-1-2006 12:21:23

Hallo Lieve

Waarom ga je eens niet naar Gabrielli in Roeselare ? Ik weet het dat is ook niet bij de deur, maar daar heb ik wel mijn zin gevonden en de prijs viel ook goed mee 100 euro ...

Groetjes

Lien



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik20-1-2006 12:37:06

Hey,

Het valt natuurlijk te zien: de ene dag is het al wat drukker dan de andere. Inderdaad, een goede tip is om er eerst een nummertje te nemen en pas dan naar de etalage te gaan kijken. Wij hebben nooit langer dan 10 min. moeten wachten.

En dat ze duur zijn voor gewone schoenen, dat wil ik toegeven. Enfin, voor sommige schoenen. Maar voor trouwschoenen zeker niet! Als je ergens anders trouwschoenen ziet, is het meestal het dubbele!

Ik vond het helemaal niet erg dat er binnen niet veel keuze was. De verkoopsters zijn heel ervaren om te weten wat je wil en ze halen altijd de juiste schoenen uit. Ze zijn ook niet te lui om er héél veel uit te halen.

En natuurlijk blijven ze bij jou, dat is daar net het voordeel. Als je iets anders wil, of een andere maat of zo, bedienen ze je meteen. Als je dat niet kan verdragen, moet je beter naar de Brantano gaan.

Veel succes,
Sofie
7/07/2007



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik20-1-2006 12:48:04

Absoluut akkoord hoor Fieke, het is gewoon helemaal mijn stijl niet die winkel!

Ik ga veel liever naar Torfs, ook kwaliteitsschoenen. Alleen word je daar gerust gelaten en kan je de schoenen deftig "keuren" vooraleer je wat past. Das ieder zijn keuze hé. Ik wil alleen Lieve wat waarschuwen, dat ze weet wat ze kan verwachten.

Mijn trouwschoenen kostten 120 euro, wat ik toch al wel genoeg vind. In de winkel van mijn kleed (Bruidshuis) waren ze goedkoper, alleen vond ik daar mijn keuze niet.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-1-2006 18:33:59

Bedankt lieve meisjes, voor de tips en de eerlijke mening.

Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...