Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cameraman gezocht!

  19-5-2010 21:17:28
Hallo,

wij zijn op zoek naar iemand die ons huwelijk kan filmen en ook het avondfeest.
Dit mag ook iemand zijn die dit in bijberoep doet of een passie heeft voor filmen, iemand met een correcte (en nie te dure ;-) ) prijs.
kan iemand me helpen?

groetjes


wendy
28-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1720


wendy
4-9-2010
 Meld misbruik19-5-2010 21:35:14

Hallotjes naamgenoot , wij hebben een cameraman gevonden die zijn hart en ziel in het filmen legt , wij zijn een avond bij hem thuis geweest en hebben daar enkele reportages mogen zien die hij heeft gemaakt . heel mooi en hij maakt het ook allemaal heel persoonlijk naar het koppel toe . kostprijsje 400 € wel



wendy
28-5-2011
 Meld misbruik19-5-2010 22:33:41

en van waar is hij afkomstig?
Wij zijn van Desselgem,regio Waregem. ik weet niet of hij tot daar komt?



wendy
4-9-2010
 Meld misbruik20-5-2010 22:48:55

Géén idee als je zijn telefoonnr wil stuur me dan gerust een mailtje.
wendy.voete&@skynet.be



Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik21-5-2010 13:36:57

Hallo Wendy,

Wij zijn ook op zoek naar een videograaf, zou je me zijn gegevens willen doormailen naar kellycuvelier@hotmail.com.
Mercikes!



Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik21-5-2010 13:37:09

Hallo Wendy,

Wij zijn ook op zoek naar een videograaf, zou je me zijn gegevens willen doormailen naar kellycuvelier@hotmail.com.
Mercikes!



wendy
28-5-2011
 Meld misbruik22-5-2010 8:47:33

hallo Kelly,

Vanaf ik meer weet, mail ik al de gegevens door! :-)
ALs jij misschien iets zou vinden, wil je dit ook doormailen naar me?
wendytje_deplancke@hotmail.com

merci!



wendy
28-5-2011
 Meld misbruik22-5-2010 8:48:42

Hey Wendy,

Er zit waarschijnlijk een foutje in je emailadres.
Heb je persoonlijk berichtje gestuurd.

groetjes



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik25-5-2010 10:15:59

Hallo,


Wij hadden Freddy Van de Cauter.
Echt heel goed, als je wil bezorg ik je zijn gegevens ook hier op het forum kan je alles van hem terug vinden.


blockxnooyens@hotmail.com

Gwen



CHRIS

 Meld misbruik26-5-2010 17:14:13

Dag Wendy ,

Neem gerust contact op met Freddy Van De Cauter . Wij hebben heel goede ervaringen met hem . Deze man is wie je zoekt , want hij doet zijn job met hart en ziel . Kon ons ook op ons gemak stellen , want die dag brengt toch heel veel émoties mee . Het resultaat is een pareltje van een dvd geworden . Je mag er nadien echt fier op zijn . Freddy heeft een grote passie voor zijn werk en zijn humor is ook welgekome om iedereen ervan te overtuigen dat elk détail op film komt en de romantiek zal ook van de partij zijn . Muziek mag je kiezen , dus deze vidéo wordt biezonder mooi . Ik kan het weten want ik heb de onze in mijn bezit . Prijs is rond de 450 euro , hangt af van de afstand die hij afleggen moet . Is aanwezig vanaf s'morgens tot na middernacht .
Niet twijfelen Wendy , want Freddy is een zeer bekwaam en erg sympathieke vidéograaf . Dat laatste is even belangrijk , want het maakt het samenwerken toch veel aangenamer , niet ?

Succes en een heel mooie huwelijksreportage .



wendy
28-5-2011
 Meld misbruik26-5-2010 18:48:53

hey Chris, bedankt voor je reactie!
Ik heb contact opgenomen met Freddy Van De Cauter omdat ik ook hier al heel veel positieve reacties gelezen heb.
Jammergenoeg wist ik niet dat hij van Zoersel kwam en dit is voor hem wel iets te ver, dat begrijpelijk is want wij zijn afkomstig van regio Waregem.
Vind dit heel spijtig, want we zijn echt op zoek naar een goei iemand voor een schappelijke prijs.

toch bedankt!

Groetjes




Michel

 Meld misbruik26-5-2010 19:48:04

Wendy
hier een adres
michel.aarts@telenet.be niet te duur



wendy
28-5-2011
 Meld misbruik26-5-2010 19:58:36

Dank u wel! Heb juist eens gemaild! :-)

Er mogen gerust nog suggesties gegeven worden hoor! :-)



esther

 Meld misbruik31-7-2010 23:17:05



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info