Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema voor huwelijk

  18-1-2006 20:13:07
Hi,

We denken er aan om het thema "film" te gebruiken om ons huwelijk in te kleden.

Zijn er nog trouwers die met een thema werken?

Groetjes
Tanja
22/07/06

Tanja
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1077


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-1-2006 21:18:47

Hey

Wij hebben als thema 'Hollywood', film dus!

Je kan er echt heel veel kanten mee uit.

Wij hebben bv filmmuziek in de kerk, de tafels zijn genoemd naar films, de uitnodigingen zullen in die stijl zijn (zie vorig berichtje) Onze feestzaal is een oude cinemazaal (Scala in Beveren), we zullen ze ook wat inkleden volgens het thema en we vragen aan de gasten om zich te kleden volgens het thema.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik19-1-2006 10:28:57

Dag Tanja

Wij hebben geen thema gebruikt: gewoon omdat er al zoveel komt bij kijken dat we er gewoon de tijd niet meer voor hadden. ik steek liever energie in andere dingen.
het is natuurlijk jullie keuze.
maar 'k wil toch eens reageren op Vicky haar bericht: jullie vragen aan de gasten om zich te kleden naar het thema?!
vinden jullie dat niet wat overdreven???
't is toch geen verkleed bal???
er zijn veel mensen die dit leuk gaan vinden maar een heleboel mensen die dit maar belachelijk gaan vinden hoor.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik19-1-2006 10:53:45

Dag Vanessa

We leggen onze gasten niets op van kledingstijl, enkel diegenen die willen mogen dat doen. En het is niet de bedoeling dat men zich echt 'verkleed', maar eerder avondkledij (Hollywood), gelijk alsof het een oscaruitreiking is of zo. Dus deftige avondkledij. En daar kan men dan nog alle kanten mee uit. Hoeveel mensen leggen niet aan heel hun suite op om in jackuet te komen? En dat kost allemaal veel geld. Wij vragen gewoon aan iedereen om zich wat op te kleden, iedereen heeft wel een avondkleedje in de kast hangen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik19-1-2006 12:31:26

Tja, wij hadden ook onlangs vrienden die expliciet vroegen om in avondkledij te komen.

Zelf heb ik absoluut geen avondkleed in mijn garderobe. Ik ben nog nooit naar een galabal of zo geweest. En ik ben ook zeker niet speciaal voor die ééne gelegenheid iets gaan kopen. Blijkbaar waren er veel mensen van mijn gedacht, want bijna niemand kwam echt in avondkledij.

Op het feest merkten we zelfs dat heel veel van de genodigden zich heel ongemakkelijk voelden, door de dress code.

Dus ik ga zeker niks opleggen aan mijn gasten. Ze moeten dragen waar ze zich goed in voelen.

En ik vind, als je de suite bv. graag in jacquet ziet, dan moet je dat maar zelf betalen...



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik19-1-2006 15:41:14

Wij wouden een "losse trouw", zeker geen stijf gedoe door mensen op te leggen in welke kleren ze moeten komen.

Toen wij trouwden vroegen een paar vrienden van mij: MOETEN wij in avondkledij komen?? Wij hebben dat niet liggen.
Zeg, 't zou belachelijk zijn zeker dat die mensen dan iets moeten gaan kopen voor die ene keer!



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik19-1-2006 19:41:46

Hey

Ik denk echt dat zo'n dingen voor ieder koppel anders zijn. Mensen die ons echt goed kennen weten dat dit thema echt goed bij ons past. We kennen onze vrienden en onze familie en weten ook wat we mogen vragen. We zouden nooit mensen op extra kosten jagen door hun dingen te laten kopen voor 1 avond aan te doen.

Zo, we hebben lang nagedacht over hoe onze trouw er ging uitzien omdat onze meningen daarover verdeeld waren. Nu zijn we eruit, en hebben we een scenario dat we beiden goed vinden. Dus we staan achter onze keuze. Net zoals alle trouwers hier. En dit thema wordt waarschijnlijk door iedereen anders geïnterpreteerd. Onze misviering zal heel stijlvol en sereen zijn, de receptie wordt georganiseerd door mijn ouders en zal ook wel in orde zijn. Maar voor het feest wilden we echt eens iets speciaals doen. Het zal waarschijnlijk het enigste feest zijn dat we voor zoveel mensen zullen geven, dus we wilden dan echt iets speciaals.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Tanja
22-7-2006
 Meld misbruik19-1-2006 21:54:02

Hi Vicky,

Tafelndeling volgens film en uitnodigingen hadden wij ook al aan gedacht. Verder zal één van onze fotolocaties waarschijnlijk een cinema zijn!

Zijn niet echt van plan om de mensen een dresscode op te leggen... onze families kennende komen zij altijd wel chique gekleed! De mannen van de suite zullen wel hetzelfde huren - niet alleen omdat het eenvoud siert maar ook omdat het veel goedkoper is dan allemaal een nieuw pak te kopen!

Mijn toekomstig ventje en ik zijn gewoon zot van films kijken en vandaar het thema ;)

Groetjes,
Tanja
22/07/2005


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...