Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mexico - huwelijksreis

  18-1-2006 10:09:54
Oorspronkelijk was ons gedacht om nr Kenia op huwelijksreis te gaan, maar mei/juni is blijkbaar regenseizoen en dus niet ideaal. Dus nu gaan we naar mexico met Neckerman: eerst de mundo maya tour van een week en dan een week strandvakantie in Playa del Carmen, hotel Iberostar Paraiso Lindo. We vetrekken 3 juni 2006. Zijn er hier nog mensen die al naar mexico geweest zijn. Wat zijn jullie ervaringen? Is zo'n rondreis van een week misschien té vermoeiend?
Alvast bedankt, Isabelle 20/05/2006

robben
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 566


ineke
25-3-2006
 Meld misbruik18-1-2006 11:44:08

Beste robben,

Ik ben echt op rondreis geweest in Mexico(4weken). Ik vond het een prachtig land maak vooral duidelijk dat je geen "gringo" bent (Americaan ) want daar moeten ze niet veel van hebben. Volgens mij hebben jullie gekozen voor de ideale mix tussen toch iets zien van Mexico en lekker luieren en nagenieten van je huwelijk. Ik zou het persoonlijk jammer vinden alleen maar een strand te zien van een land met zo een rijke cultuur maar t'ja het moet je wel boeien natuurlijk.

Ik wens jullie een prachtig huwelijk toe en een fantastische reis

ine



veronique
26-5-2006
 Meld misbruik18-1-2006 13:18:46

Beste,

wij gaan ook op huwelijksreis naar Mexico in juni 2006. Wij hebben het ideale reisbureau gevonden in Mechelen die een reis op maat aan het maken is voor ons, zijnde Uniglobe in 2800 Mechelen. Misschien kan je daar eens informeren. Succes en geniet ervan. mvg, Veronique



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik18-1-2006 22:11:33

Hey Isabelle,

wij zijn na ons huwelijk op 3/12 ook via Neckermann naar Mexico op huwelijksreis geweest. Wij kozen voor de rondreis waarbij we zelf met de wagen hebben rondgereden. We hebben heel veel gezien en beleefd maar hadden absoluut niet het gevoel dat dit te vermoeiend was. Wij hebben een schitterende reis gehad!

groetjes
kathleen



Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik19-1-2006 12:09:03

Helaba,

wij kozen ook voor Mexico.
Wij vertrekken 22/08/06 voor 2 weken.
Ben wel een beetje bang voor de orkanen maar ja ...
Is wel echt een heel leuk land denk ik.
dadakes



gianna
4-5-2006
 Meld misbruik20-1-2006 10:58:57

Dag Isabelle,

Wanneer trouwen jullie precies en wanneer zouden jullie op reis gaan want wij gaan ook op huwelijksreis naar Mexico, identiek dezelfde reis. Wij trouwen op 04/05/06 en vertrekken op reis 06/06/06. Als ik terug kom kan ik je iets laten weten hoe het geweest is.

groetjes
Gianna




An
13-8-2005
 Meld misbruik22-1-2006 19:22:00

Hoi Isabelle,
Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Mexico, van 16-08 tot 31-08-05 en zijn daar super tevreden over. We kozen voor het Riu-hotel Yucatan in Playa del Carmen. Mooi hotel, heel lekker en gevarieerd eten, vriendelijke en goede service. Van daar uit hebben we dan een aantal uitstappen gedaan, geboekt via de plaatselijke bevolking maar vergelijkbaar met de uitstappen aangeboden door de reisorganisator, alleen goedkoper natuurlijk.
Wij hebben bewust gekozen om geen begeleide rondreis te doen omdat we dachten dat het veel te druk zou zijn, zeker na zo'n drukke periode. Nu konden we zelf kiezen wat we wilden zien en wanneer. Zeker aan te raden uitstappen zijn: Coba en Pac-Chen, Chichen Itza en ATV-tour (quads). We hebben het natuurpark Xelha ook bezocht maar dat viel tegen omdat er nog veel schade was owv orkaan Emily.
Groetjes en veel succes!
An & Mathias (13-08-05)



Philip
27-10-2006
 Meld misbruik23-1-2006 9:20:21

hoi robben,

wij zijn ongeveer in dezelfde periode vorig jaar in mexico geweest, wij hebben op voorhand de rondreis "yucatan highlights" gedaan die duurde 5 dagen en daarna een strandvakantie van 10 dagen in de paraiso del mar (die ligt net langs de lindo) reis is supergoed meegevallen,zowel de rondreis als de strandvakantie. Hou er wel rekening mee dat het zeker ook enkele dagen kan regenen, dus een KW regenjas en een spuitbusje of twee tegen de muggen is een absolute must zeker op de rondreis.

groetjes Philip

moest je nog vragen hebben mail dan maar even FLipkes@hotmail.com



soetkin
16-9-2006
 Meld misbruik23-1-2006 23:33:18

Hoi,dat is toeval...
Ik ben lang niet op deze site geweest, maar wij zijn gisteren teruggekomen van hotel Iberostar paraiso beach en del mar.(Het hotel bestaat eigenlijk uit 4 hotels: beach, lindo, maya en del mar) Super! écht de moeite. De eerste keer Iberostar geprobeerd en wij kijken nu al in de boekskes om volgend jaar weer ergens naar een Iberostar te gaan. Je hebt er een méga groot zwembad met verschillende pool-bars en een prachtig(!) strand (écht zoals in de boekjes, blauwe zee en wit strand)Super super super.
Het enige nadeel is dat je redelijk afgelegen zit. Cancun (waar vliegveld is) is redelijk duur om met een taxi te bezoeken, naar playa del carmen heb je gratis shuttle en is echt wel romantisch! Als je nog meer info wil of zo, geef je me maar een seintje. Dan typ ik hier een lange brief voor je! xxxxxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums