Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

15 mei 2010, onze dag....verslag en enkele foto's

  16-5-2010 20:07:32
Dag lieve bruidjes

Meer dan een jaar heb ik op dit forum gezeten en gisteren was de grote dag eindelijk aangebroken!!
Gisteren was in alle opzichten een prachtige dag: het weer zat mee, het eten was lekker, iedereen was in de feestmood dus het was een dag om nooit meer te vergeten
Ik was de dag zelf helemaal niet zenuwachtig!! Opgestaan om 6u45 en op het gemak ontbeten. Om 8 uur kwam kapster Elke van Looks Of Versailles toe en ze heeft mijn verwachtingen helemaal ingelost: mijn haar en make-up waren precies zoals ik het wou en ze was supervriendelijk, echt een toffe madam!
Om 10u15 kwam mijn verloofde toe en hij had zelfs 2 boeketjes mee voor mij, 1 met een beetje turquoise aan, mijn lievelingskleur en 1 rood om later weg te gooien speciaal voor de foto's, de limo was stipt op tijd en we hadden veel bekijks in ons kleine gemeente :-). Mijn oom is burgemeester en heeft ons getrouwd voor de wet om 11uur met een heel persoonlijke speech, mijn neef zijn zoontje die zo ziek was mocht net gisteren uit het ziekenhuis en was erbij, mijn oma die zo zwak is, is zelfs speciaal gekomen, mijn getuige was op tijd thuis ondanks de aswolk echt waar in alle opzichten zo prachtig!!!De stress op voorhand was niet nodig!
Het eten 's middags om 12 uur in de Hovenierswoning van het Kasteel Van Wippelgem was echt in orde en daarna volgden de foto's op het domein van het Kasteel (. Met trouwens een speciale dankuwel voor onze fotograaf Jef Celen, resultaat te bewonderen op onderstaande link
http://www.jefcelen.be/SoLu/index.html
De kerk liep zoals gepland (om 14 uur), enkel de suite was iets te vroeg vertrokken maar ik was net op tijd om op het refrein van "A moment like this"binnen te treden. En ik heb mijn vriend zijn ring aan de rechter ipv de linkerhand gedaan maar geen probleem ;-). Mijn vriendin Emely heeft gezongen en dat maakte het echt af, kippenvelmomenten gegarandeerd!! Veel volk in de kerk ook en veel kindjes wat het extra gezellig maakte
Om 16u30 receptie in kasteel Coninxdonck en die kon buiten dus ideaal en ook het eten en de bediening waren perfect, echt een aanrader! We hadden de tafels volgens thema's van televisieseries gedaan en eerst was er wat paniek omdat Bart (van DJ Partysound) de muziek even niet vond maar die bleek uiteindelijk al klaar te zitten in de CD-speler, wel grappig achteraf :-). Hij was nochtans speciaal vroeger gekomen zodat alles zeker ok zou zijn en voor de rest heeft de dansvloer altijd vol gestaan dus we hebben zeker geen klagen gehad!
Voor onze openingsdans hadden we een presentatie voorzien op "Hello" van Lionel Richie maar er zat een beetje ruis op de muziek die ik in de presentatie geplakt had, wel jammer maar kon het moment toch niet verpesten, de papieren hartjes dwarrelden over ons neer en de gasten hadden allemaal vuurstokjes vast...We hebben lustig doorgefeest tot 5 uur 's nachts en dan weer afgerond met de openingsdans en een slaapmutsje. mijn ouders hebben ons naar huis gebracht en we konden ondanks de plastieken koorden die overal gespannen waren, het toiletpapier, verspreide lege bierflesjes, tandpasta op de klinken, de bananen (?) en plastiekfolie + kinderspeelgoed (ik mis de link tussen dit alles ook :-)) toch vlot ons huis binnen. Schoenen uitgeschopt, kleed over de stoel gegangen en in ons bed gekropen met de opkomende zon...
Vandaag moe maar echt gelukkig...
Ik wens iedereen een even mooie dag toe als mij maar geniet er van want het is een cliché maar hij vliegt echt voorbij!!

dikke kus van een gelukkige bruid
Sofie
15/05/10

Sofie

Meld misbruik



Reacties: 25 | Gelezen: 2901


Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik16-5-2010 20:26:15

fiogf49gjkf0d
Proficiat! Foto's zijn super :)



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik16-5-2010 20:36:24

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wat een prachtige samenvatting en jullie zagen er heel mooi uit! Je kleed en je haar waren echt supermooi! Proficiat!


Groetjes,
Edel




Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik16-5-2010 20:41:17

fiogf49gjkf0d
Maakt Jef Celen trouwens altijd zo'n samenvatting?
Ik ga dus volledig akkoord met Edel he :)



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik16-5-2010 20:47:11

fiogf49gjkf0d
Sofie en Luc,

hartelijk gefeliciteerd ! Jullie zagen er allebei schitterend uit. De fotomontage is ook héél mooi ; daar houden jullie vast een super mooie herinnering aan over . Geniet nu maar verder van de wittebroodsweken en van elkaar natuurlijk ! Nog een heel mooie toekomst gewenst samen.




nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik16-5-2010 21:00:50

fiogf49gjkf0d
dikke proficiat!

super mooie foto's
wij hebben ook jef celen en het ziet er de moeite uit!

groetjes
Nathalie



marc

 Meld misbruik16-5-2010 21:25:01

fiogf49gjkf0d
PRACHTIG !!

Van harte proficiat aan dit prachtig koppel.
Van harte proficiat met jullie uitzonderlijke wondermooie huwelijksdag.

Collega JEF ,gewoon prachtig werk chapeau !

Collega fotograaf marec



jessie
24-7-2010
 Meld misbruik16-5-2010 21:40:13

fiogf49gjkf0d
proficiat! jullie waren prachtig!
geniet er nog van en heel veel geluk samen!
grtjs jessie




Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik16-5-2010 21:46:18

fiogf49gjkf0d
Beste Sofie,

Jullie zagen er in één woord schitterend uit. Het weer, de zaal, jullie kledij, alles perfect! Wij hebben ook Jef Celen, nog maar minder dan 2 weekjes nu & dankzij jouw foto's kijk ik er nog meer naar uit! ;)

Groetjes,
Karmen



Sabrina
11-9-2010
 Meld misbruik16-5-2010 22:23:24

fiogf49gjkf0d
Wauw,

Andere woorden heb ik er niet voor. Jullie straalden. Fantastisch mooie foto's.
Nen dikke proficiat en geniet van elkaar een heel lang en gelukkig leven.

xxx sabrina



Hannelore
14-1-2012
 Meld misbruik16-5-2010 22:39:41




Tineke
31-7-2010
 Meld misbruik16-5-2010 22:55:14

fiogf49gjkf0d
Hey,

Supermooie foto's! Prachtig kleed. Jullie zagen er super uit!

Proficiat!

Grtjs




Lien
13-8-2011
 Meld misbruik17-5-2010 9:13:51

fiogf49gjkf0d
Een DIKKE proficiat, je was een echte prinses, prachtig!!!!



Saar
5-6-2010
 Meld misbruik17-5-2010 9:21:41

fiogf49gjkf0d
Moooooooooooooooi Proficiat!



kim
21-5-2010
 Meld misbruik17-5-2010 9:41:56

fiogf49gjkf0d
Hey Sofie!

Ik kan de foto's niet bekijken op deze pc, jammer! Maar aan de commentaren te zien zijn ze super. Echt een mooi verslagje, zal een dag geweest zijn om nooit te vergeten!

Ik moet zeggen, de kriebels slaan nu nog meer in mijn buik: wij trouwen op 21.05, ook in het Kasteel van Wippelgem, ook met Elke van Looks of versailles, ook met Jef Celen en met vuurwerkstokjes :):) Ik kan niet wachten!!!!

Een dikke proficiat en geniet van elkaar!!!!

xxx



Lotte

 Meld misbruik17-5-2010 9:47:17




Esther
11-9-2010
 Meld misbruik17-5-2010 10:19:22

fiogf49gjkf0d
SUPERmooi!
een hele dikke proficiat samen :)
Wat een prachtige dag!

xxx



Christa
11-6-2010
 Meld misbruik17-5-2010 14:07:14

fiogf49gjkf0d
Sofie en Luc
Een prachtige reportage. Maar wat wil je met zo'n mooie prinses als jij in de hoofdrol en een verliefd koppel als jullie, kan er toch op zo'n dag niks mis gaan. Echt een dikke proficiat en nu vooral veel geluk in jullie huwelijksleven.
Hopelijk staat er ons over 24 dagen ook zo'n mooie dag te wachten en zal ik er even relaxed bijlopen als jij.
Proficiat
Christa en Rudi



Katleen

 Meld misbruik18-5-2010 21:23:15




Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik28-5-2010 9:55:55

heel mooie foto's! En je had ook een prachtig kleed aan, mag ik vragen van welk merk of welke winkel het komt?



Sofie

 Meld misbruik3-6-2010 22:18:04

Bedankt voor alle leuke reacties! Ben net terug van mijn huwelijksreis uit Jamaica en helemaal relaxed maar wel beetje jetlag :-). Ik heb nu ook al de foto's binnen (zijn er rond de 3000) dus ben nog wel even zoet met ze te bekijken!
@Vicky Mijn kleed was van het merk Blue by Enzoani, gekocht in bruidshuis Ellen te Oostburg
Veel plezier op jullie dag allemaal!
x




Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik23-6-2010 18:42:00

Ik heb net je foto's gezien via een ander topic en ik wou toch nog even zeggen dat je er werkelijk prachtig uitzag en vooral door en door gelukkig :)

Proficiat!!




Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik23-6-2010 18:42:04

Ik heb net je foto's gezien via een ander topic en ik wou toch nog even zeggen dat je er werkelijk prachtig uitzag en vooral door en door gelukkig :)

Proficiat!!




Sofie

 Meld misbruik23-6-2010 20:19:43

dankjewel, was en ben ook erg gelukkig :)) veel succes op jouw dag, is ook niet zo lang meer nu!



Elize
3-9-2011
 Meld misbruik14-7-2010 0:19:57

Proficiat! Je straalt op de foto's!
Elke is mijn nicht, ik zal haar deze post eens tonen, ze zal superfier zijn!
Was je tevreden van Coninxdonck?De locatie staat bij ons ook op de lijst...

Groetjes,

Elize




Sofie

 Meld misbruik2-8-2010 11:31:17

Hey Elize!
Mijn nicht is ook bij Elke geweest en zij was ook tevreden dus alleen maar goede reclame voor haar :-)
Van Coninxdonck ook heel tevreden ja: de baas (Dirk) komt wel een beetje zakelijk over in het begin maar is heel correct en flexibel als het erop aankomt. En liever zo iemand dan iemand die een excellente "verkoper" is maar dan uiteindelijk geen service verleend. We hadden ook veel en vriendelijke obers, er was altijd genoeg drank, veel hapjes en eten was zoals op het proefdiner dus niks op aan te merken. Ze hadden ook als verrassing oesters voorzien op de receptie! Ik kan het alleen maar aanraden, zeker prijs-kwaliteit gewijs want ik heb al in duurdere zalen veel minder lekker gegeten

veel plezier met de voorbereidingen en groetjes aan je nicht!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info