Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis met 2 kleine kinderen

  17-1-2006 14:22:30
Hoi, wij trouwen op 19 mei 2006 en we zijn nog op zoek naar een (huwelijks) reis, vermits we onze kinderen meenemen (2 en 5 jaar) zou het ook aangenaam moeten zijn voor de kinderen. We zouden graag naar curacao of iets in die zin gaan, maar vinden geen geschikt hotel, het zal dus iets anders moeten worden. Heeft iemand een idee of een ervaring uit te wisselen. Alvast bedankt.
Carol

Caroline
19-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1115


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik17-1-2006 16:01:14

hey

ik wou ook eerst naar curacao gaan, maar toch afgezegd wegens veel te lang vliegen en uiteindleijk is er daar niet zoveel te zien.

wij gaan nu naar Tenerife, hebben een hotel dat heel geschikt is voor kinderen (www.villatagoro.com ), allemaal bungalows.

er is daar vanalles te zien (zon, zee, strand, natuur, allerlei parken, ...).

ik zou je precies dit land aanraden.
EN het is ook niet zo lang vliegen. ik zou dat toch niet aanraden om met zo'n jonge kinderen zo lang op een vliegtuig zitten hoor!

Mieke
13/05/06



Tineke
26-8-2006
 Meld misbruik19-1-2006 12:30:48

Hoi Carol,
Wij zitten met hetzelfde 'probleem', waar naartoe met onze dan 17 maand-oude zoontje.
We trouwen eind augustus en zouden daarna direct ergens naartoe willen gaan, maar dat is dan natuurlijk ook de warmste periode...
Ook moet hij er zelf iets aan hebben, wij zijn niet bepaald strandmensen, dus zouden we iets willen vinden waar zowel wij als hij iets aan heeft.
Dus: plaatsen om te bezoeken + strand in de buurt...niet simpel.
We dachten aan Kroatië, maar nu met die vogelgriep ... :-s

Andere suggesties zijn welkom!

Groetjes,
Tine
26/08/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums