Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw 8 mei 2010 - - - De grote put?

  14-5-2010 19:19:33
Hoihoi iedereen,

Vorige week zaterdag zijn we getrouwd, en het was echt een super mooie dag, alles is verlopen naar hoe wij het wilden. Het heeft wel net op de tijdstippen dat wij buiten moesten zijn een beetje gedruppeld, maar dat kon ons op die moment echt niets schelen. Het avondfeest was ook super goed, iedereen was vol lof. We hebben dus een trouwdag gehad om nooit meer te vergeten.


Maar nu...

We zijn dus maandag den 10 de vetrokken naar Mauritius, had er echt super veel zin in, al van maanden op voorhand. Maar de eerste dag dat we hier waren had ik het enorm moeilijk, we zijn 's morgensvroeg toegekomen na een vlucht van 12 uur, en hadden nog niet direct onze kamer... Dus een beetje aan het zwembad gaan liggen, en daar toch een paar keer ingedommeld. ' s avonds hebben we alletwee een beetje ons klopke gekregen, waarschijnlijk van die lange vliegreis, en het feit dat we eigenlijk direct na onze trouw vetrokken zijn op reis, en eigenlijk niet meer veel hebben kunnen vertellen met onze familie en vrienden.


Na een goede nachtrust, was alles toch al beter, bij mijn man dan toch... Bij mij was het nog steeds niet gedaan, had nog altijd een enorme heimwee naar alles, de dag zelf, m'n familie, noem maar op. Wat ik dus echt wel heel raar vind, want we zijn nu 8 jaar samen en zijn al zovaak op reis geweest, en heb nog nooit heimwee gehad. En nu dus wel...

Beetje bij beetje moest ik toch toegeven dat ik waarschijnlijk in die grote afschuwelijke put ben gevallen waar zovelen over spreken. Was er altijd van overtuigd dat mij dit niet ging overkomen, en dat ik ging genieten van onze huwelijksreis enzo... Maar blijkbaar heb ik het toch moeilijk met het feit dat ik meer dan een jaar continu met de trouw bezig ben geweest, en dat ik nu mag relaxen...

We zitten hier nog tot volgende week vrijdag, wat nog meevalt, maar ik hoop toch dat het gemis beter gaat worden. Ik kom al elke avond eens op internet om een beetje contact te hebben met het thuisfront en de bewoonde wereld :)


Soms kan ik zo kwaad worden op mezelf, we hebben hier zolang van gedroomd, en een huwelijksreis doe je maar 1 keer normaal, en ik moet het zonodig verpesten door in dat stomme gat te vallen :)
M'n ventje is wel heel begripvol en super lief! Hij wist het blijkbaar al op voorhand dat ik serieus last ging hebben van dat zwarte gat.

Dus nu wil ik al jullie meiden zeggen dat je ENORM moet genieten van je trouwdag, want hij vliegt zoals velen zeggen super super super snel voorbij!

Zonnige groetjes live vanuit Mauritius!!!

Mel




Melissa
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1311


Edel
7-8-2010
 Meld misbruik14-5-2010 20:00:14

Hey meisje,

Probeer er echt van te genieten van jullie huwelijksreis! Iedereen zijne dag zal ooit voorbij zijn maar het is voor iedereen een prachtige herinnering die heel erg bijzonder blijft. Hoeveel dagen er ook voorbij gaan!!!! Er komen nog huwelijksfoto's en film (?) enzo. Het krijgt een mooi plaatsje in jullie huis en hart. Nu gaan jullie je huwelijkleven in. Geniet van alles wat nu komt.
Het is super normaal dat je heimwee hebt naar alles. Zie alleen dat het niet gaat overheersen. Zou toch jammer zijn van zo een mooie reis!

Groetjes,
Edel




frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-5-2010 10:36:19

He, Ik herken mij in jou verhaal, dus je bent niet alleen . Nu 3 maanden later is het beter hoor..
Genit echt van je vakantie.

Frida


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...