TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vicky
17-7-2010
|
13-5-2010 17:45:12
Hoi Wendy,
ik ben van Zandvliet en heb hier ook geen kapper in de buurt.
Mijn vaste kapster is in Merksem.
Ik heb onlangs een adresje gekregen van een vriendin van een kapsalon in kapellen (hoevensebaan) die moet naar het schijnt heel mooi kunnen opsteken.
Misschien is dat iets voor jou?
In alle geval, ik ga er morgen even langs voor een afspraak en prijzen te horen.
Moest het je interesseren, laat ik je verder iets weten, anders nog veel succes!
xxx
Vicky
|
|
Wendy
28-5-2011
|
13-5-2010 18:38:15
Hey Vicky,
Laat me zeker iets weten.
Komt ze eventueel ook aan huis.
Want ik zou mijn haar zo half willen laten opsteken.
Zeg, als je van zandvliet bent, in welk gemeentehuis of districtshuis trouwen jullie dan.
Trouwen jullie voor de kerk enzo...
Leuk om eens iemand uit Bezali te horen die ook trouwt. Opt districtshuis was het een beetje alsof er hier niet zo veel volk trouwt :s
groetjes
Wendy
|
|
vicky
17-7-2010
|
13-5-2010 20:41:49
Wij trouwen idd districtshuis berendrecht en de kerk van Zandvliet (altijd welkom overigens !!! )
Ik ben zelf niet naar het districtshuis geweest om ons huwelijk vast te leggen, maar mijn vriend dus weet ik niet hoeveel huwelijken er zijn.
Er zijn ook veel huwelijken uit onze regio die in het stadshuis gebeuren omdat wij district Antwerpen zijn, misschien vandaar...
Ik geloof niet dat de kapster aan huis kwam, al ga ik dit wel proberen te regelen. Mijn ouders wonen in Wuustwezel en de avond ervoor blijf ik daar ook slapen. Het zou jammer zijn moest ik eerst naar Kapellen moeten om daarna weer terug naar Wezel te gaan, maar dat weet ik je morgen hopelijk wel te vertellen.
Als je meer wil weten, vraag maar raak!
Het is idd fijn om iemand in de regio te hebben om eens te praten en ervaringen te delen.
xxx
xxx
|
|
melinda
10-7-2010
|
13-5-2010 22:24:00
Wij wonen ook al 2 jaar in Zandvliet. De kapper doe ik in Berchem (daar slaap ik de avond ervoor) We trouwen op 10/07/2010. Eerst om 13u in het districthuis in Berendrecht en dan om 14u in de kerk van Zandvliet. Waar houden jullie je feest?
|
|
Wendy
28-5-2011
|
13-5-2010 22:47:51
Wij houden ons feest in de schuur in Nieuwmoer (bij Kalmthout).
En jullie?
Khoop wel een kapper te vinden die naar Berendrecht wilt komen.
Mijn mama komt bij mij slapen. Ik ben afkomstig van Lier, maar vermits we met een koets willen trouwen, is die afstand niet te doen.
Mijn vriend gaat bij zijn ouders slapen.
Nog een vraagje: waar gaan jullie foto's laten maken?
|
|
vicky
17-7-2010
|
14-5-2010 10:42:57
hey melinda,
jullie trouwen op dezelfde dag dan m'n overburen, die overigens een weekje voor ons trouwen. haha, kei leuk, wat een feest in berendrecht - Zandvliet !!!
hou er overigens rekening mee dat ze deze week, begin volgende week zandvliet een beetje gaan openbreken door al die waterwerken en zo! Bij ons beginnen ze in de straat en zijn de werken hopelijk klaar wanneer het zo ver is. Wij hebben dan nog eens pech omdat het weekend dat het aan ons zal zijn, de kermis op het pleinje zandviet staat en de bots-auto's de doorgang van de kerk blokkeert ...
Ik moet wel zeggen dat 13u districtshuis en 14u kerk wel gewaagd is, zo snel achter elkaar.
Wij hebben van onze ceremoniemeester er minstens 1,5 uur moeten tussen doen om onvoorziene omstandigheden te voorkomen.
Wij houden ons feest in het s'Graevenhof in schilde.
We trekken foto's eerst bij ons einde van het straat, met de koetsen,
gaan daarna even naar onze weide waar onze paarden staan en trekken dan naar
het patk van Brasschaat. (de rozentuin)
Dit allemaal hopelijk als het goed weer is.( Een alternatief moeten we nog bedenken. )
groetjes!!!
xxx vicky
|
|
Wendy
28-5-2011
|
14-5-2010 11:45:18
Hey Vicky!!
Ook een paardengek precies.
Wij zijn vandaag gaan kijken voor ons vervoer: een paardentram!!!!!
Ik was zo hard onder de indruk.
Supper mooie paarden, Oostenrijkse trekkers ofzo. Echt prachtige dieren!
En de paardentram is een dubbeldekker. We zijn met een 30 tal man in de suite.
Dus daar kunnen we ruim op zitten en zelfs de broodjes voor smiddags kunnen we in de paardentram doen.
groetjes
Wendy
|
|
vicky
17-7-2010
|
14-5-2010 18:26:07
hey Wendy,
ja, idd paardengek .
Een paardentram is idd wel leuk als je met de suite samen kunt zitten.
Wij hebben meer een prins en prinses - koetsje genomen... héél romantisch...
Ik ben vandaag gaan horen bij de kapper in Kapellen en ik moet zeggen dat ze SUPER vriendelijk waren!!! Ik heb een afspraak voor komende dinsdag gemaakt en dan gaan ze mijn haar is een keertje opsteken zoals ik het wil. Ik neem dan zelf een voorbeeld mee en zij baseren zich hier dan op.
Het was nogal druk en ik heb nog geen prijs kunnen vragen en of ze nu aan huis komen ja of neen. Dat zal ik dus dinsdag te weten komen.
( de prijs die m'n vriendin een tijdje geleden heeft gekregen was 30euro, dus ik denk dat het rond deze prijs zal zijn...)
groetjes,
vicky
|
|
Wendy
28-5-2011
|
15-5-2010 22:21:45
Hey Vicky,
Een prins en prinses koets is natuurlijk ook supper!
Laat dan dinsdag nog maar iets weten. Als het 30 euro zou zijn, dan zou de prijs echt wel enorm meevallen hé. Ik ben benieuwd!
succes!
|
|
melinda
10-7-2010
|
16-5-2010 22:11:59
fiogf49gjkf0d hey!
13u districthuis en 14u kerk heeft iedereen ons zo aangeraden.
Het duurt maar ongeveer een kwartier in het districthuis en daarna is het direct doorrijden naar de kerk. Da's nog geen 5 minuutjes rijden..
Wij wilden ook eerst met de koets.. Doordat onze verbouwingen nu pas konden beginnen, zijn we dit weekend verhuisd uit Zandvliet. Als we daar nog hadden gewoond, hadden we alles ook te paard gedaan :) (ons huis ligt midden tussen de kerk en de martinushoeve, waar we ons feest houden)
Ook op het weekend van onze trouw staat de kermis er al (ook voor onze deur en op't pleintje voor de martinushoeve, maar ja we zien wel).
Voor de foto's gaan we niet naar een speciale locatie: tuin martinushoeve, school (we zijn beiden leerkrachten in Zandvliet of gewoon het veld erachter)
|
|
vicky
17-7-2010
|
19-5-2010 10:36:57
Hoi,
gisteren naar de kapper geweest voor m'n kapsel. Het is echt mooi gedaan. Enkele goede vrienden hebben me er gisteren mee zien lopen en ze waren allemaal erg enthousiast.
Enige nadeel: ze komen dus niet aan huis. Maar ze doen wel vroeger open indien nodig.
Ik heb overigens "maar" 30 euro voor m'n kapsel betaald. Ik vind dit dus zeker te doen.
Zeker de moeite waard om eens langs te gaan en iets te proberen vind ik!!!
greetz!
xxx
|
|
Wendy
28-5-2011
|
19-5-2010 20:42:23
Hey Vicky,
Bedankt voor je berichtje.
30 euro is idd niet veel, enkel jammer dat ze niet aan huis komt.
Maar kga het zeker eens bekijken.
Kan je me de adresgegevens enzo doorsturen?
groetjes
Wendy
|
|
vicky
17-7-2010
|
19-5-2010 21:33:44
Haartooi Kuylen
Hoevensebaan 73
2950 Kapellen
03/665.09.49
openingsuren:
di - woe - do : 8u - 18u
vrij : 8u - 20u
za : 7u30 - 15u
ma - zo : gesloten
www.haartooikuylen.be
Als je wil, stuur ik je foto door van hoe het mijne is.
Maar moet ik wel je e-mail hebben...
Ik ben gisteren trouwens met speldjes en al gaan slapen en heb vandaag
de hele dag nog met het opgestoken kapsel rondgelopen EN zelfs paardgereden.
Het blijft dus KEI KEI goe zitten !!!!
groetjes!
|
|
Wendy
28-5-2011
|
|
|
vicky
17-7-2010
|
21-5-2010 21:53:05
Hey Wendy,
moet de foto's nogmaals op pc zetten want ik heb per ongeluk op 'DELETE'
gedrukt... 
stom stom.
Morgen krijg je een e-mail hoor!!
xxx
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|