Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie/schoenen

  16-1-2006 12:52:50
Waar zijn jullie lingerie en schoenen gaan halen? In bruidsboetiek? Waar jullie kleed vandaan komt of in 'gewone' winkel?
Ik heb zaterdag mijn jurk besteld en ben dus klaar voor de volgende fase ;-)
Heeft iemand goeie ervaringen met boetieks/winkels in het Mechelse of Brussels?

Tineke
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1260


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik16-1-2006 12:59:47

M'n lingerie heb ik gewoon in de winkel waar ik altijd ga gehaald. 'k Denk dat je in een bruidsboetiek veel meer betaald dan in een gewone lingeriezaak. Voor m'n schoenen ben ik bij Van Loock geweest in Zandhoven.

Groetjes,

Sylvie
11/03/06



ineke
25-3-2006
 Meld misbruik16-1-2006 14:19:11

Tineke,

Bij mij idem, lingerie gewoon nu in de solden kopen en mijn schoenen komen van Van Loock in Zandhoven. Ik heb me door de verkoopster laten wijsmaken dat het merk bruidsschoenen dat zij verkopen door dezelfde fabrikant gemaakt wordt die de Linea schoenen fabriceerd.Wel een serieus prijsverschil de echte Linea schoenen kosten rond de € 180 en nu heb ik € 120 betaald. Ze hadden zelfs nog bruidsschoenen in solden maar hing af van je schoenmaat.

succes met je zoektocht

ine



Els
1-4-2006
 Meld misbruik16-1-2006 16:53:02

Mijn schoenen heb ik in de zomersolden in een gewone schoenwinkel gekocht, mijn lingerie in mijn vaste winkel, daar weet ik tenminste dat ze er wat vanaf weten en iets degelijks meegeven... ik heb dan ook geopteerd voor het gemak van de dag in plaats van een supersexy ding waar ik voortdurend alles in moet optrekken... voor de nacht heb ik dan wel iets specialers gekocht!



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik16-1-2006 16:53:13

Ik heb ook mijn bruidsschoenen bij Van Loock gehaald, ook voor 120 euro. Vond ik wel heel veel geld, maar ik vond nergens anders ivoorkleurige schoenen...

En mijn lingerie heb ik in de Inno gehaald, enorm veel keuze.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-1-2006 17:33:15

Voor mijn lingerie ga ik in een gewone winkel kijken, heb trouwens alleen een slipje nodig :) Da's dan't voordeel als je een kleine cupmaat hebt hé. En voor de huwelijksnacht koop ik ook iets speciaals, maar dan in de zomersolden.

Voor mijn schoenen ben ik van plan op eens naar Gabrielli in Roeselare te gaan www.gabrielli-roeselare.be En anders ook bij van Loock

Groetjes

Vicky
09.09.06



Sofie
11-8-2006
 Meld misbruik16-1-2006 19:04:18

Een echte aanrader voor lingerie in Brussel is Romance & Passion op de Louizalaan...
Een klein winkeltje met een heel vriendelijke en behulpzame winkeljuffrouw...
Niks is teveel voor haar!

Groetjes,

Sofie
11/08/06



Kate
10-6-2006
 Meld misbruik17-1-2006 18:51:34

Weet er iemand het adres van Van Loock in Zandhoven of een website?

Merci



Sofie
14-8-2006
 Meld misbruik18-1-2006 20:15:29

Ik heb dit weekend mijn kleed besteld en heb er dan maar direct schoenen bij gekocht, van Linea. Ze waren inderdaad duur, het was 175 euro.
Lingerie ga ik ook in een gewone winkel halen. Maar wat ik me afvraag: als jullie iets anders kopen voor de nacht.. hoe wissel je dan van ondergoed en wanneer? Lijkt mij nogal lastig?

groetjes,
Sofie
14.08.06



Tineke
26-8-2006
 Meld misbruik19-1-2006 12:39:46

Bedankt voor de reacties!
Ik was ook van plan meer voor comfort te gaan, maar omdat mijn kleed geen bandjes heeft...moet ik zeker zijn dat het goed zit met mijn kleed en zeker alles omhoog houdt :-p

Waar ergens is die winkel op de Louizalaan? Ik werk nl op de Louizalaan ;-)
Ik heb gehoord van mijn getuige dat er in de galerij op de Toison D'Or ook een winkel is met trouwschoenen aan degelijke prijzen...



Tineke
26-8-2006
 Meld misbruik19-1-2006 12:54:54

heb het al gevonden - louizalaan 116...
Merci!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...