Terug naar overzicht
ik had daar zelf voor gezorgd bij mijn proefkapsel. Heel leuke haarjuwelen bij veritas!!
ik had er zelf gekocht maar mijn kapster had er ook en die heb ik genomen omdat deze mooier in mijn haar passen. Groetjes Elke
Ik heb zelf een bloem gekocht, omdat ik zo de juist kleur kon afstemmen met dat van mijn kleed....
ik heb deze al zelf gekocht, en een beetje een 'verslaving' aan overgehouden heb al 3 verschillende accessoires gekocht, maar mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar het eerst (gekozen door mijn getuige, gekocht in London) begin juni heb ik mijn proef en zal ik definiteif moeten beslissen, moest je intressen hebben om een van de andere over te kopen, dan laat je maar iets weten. groetjes eva
je kan ze zelf meenemen of bij de kapper kopen, maar die vraagt er sowieso veel meer voor dan dat je in de winkel betaalt. Eventueel kan je ze bij je proef daar gebruiken en dan zelf gaan kopen voor de trouw? Dan heb je al meer een zicht op wat je wil en wat kan, en betaal je je niet blauw... groetjes, Kristien
Voor trouwaccessoires heb ik gekeken op www.theweddingshop.be voor haarcurlies, deze vallen nog goed mee van prijs. groetjes