Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag en foto's trouw 1 mei

  11-5-2010 12:12:47
Hey toekomstige bruidjes,

Zoals aangkondigd een klein verslagje en wat foto's via facebook.
Opgelet : ik laat de foto's maar een weekje zichtbaar, zo kunnen jullie kijken maar daarna gaan ze terug privé.

Onze trouw is dus doorgegaan op 1 mei.
Alles is echt perfect verlopen ! Onderstaande leveranciers en medewerkers krijgen dus ook een dikke pluim en alle lof voor hun werk. Het weer was de enige factor dat niet 100% in orde was, maar zelfs daar was niet echt over te klagen.

Zaal :
Hof Van Nazareth in Lier.
Dik in orde. Ceremonie in het poortgebouw, feest in de grote zaal.
Alle voorbereidingen zijn zeer vlot verlopen, 100% medewerking van hun zijde want ik ben buiten hun standaard geweest op meerdere vlakken
Ok, je betaald iets meer - maar dat was het in onze ogen meer dan waard !
We haddan : aperitief, voorgerecht, soep, hoodfgerecht is buffetvorm (4 volledig uitgewerkte gerechten), taart met dessertenbuffet en nachtbuffet.
Mensen die nog twijfelen aan deze zaal : niet doen !!!!! Gewoon voor gaan, de reacties achteraf zullen alleen maar lovend zijn.

Ceremonie :
Wij hebben de mannen van Monkey Business ingehuurd voor onze ceremonie te doen.
Dit zijn acteurs die zich uitgeven voor pastoors en de ceremonie dus leiden op een ludieke orginele manier.
De mensen hebben dat niet direct door, waardoor dit echt hilarische taferelen geeft.
Is natuurlijk niet te vergelijken met een rent a priest of kerkelijk huwelijk, maar zeker een aanrader voor wie is iets anders durft te doen.
Als muzikale noot was de hapiste Regina Ederveen uit Noord-Holland overgekomen. Zeer ontroerend.

We hebben na de ceremonie 50 vlinders los gelaten. Dit was prachtig en de mensen vonden dit zeer sprookjesachtig.
Het leuke is dat je daar in een heel groen kader zit, dus we hebben de rest van de dag overal vlindertjes tegen gekomen.

Mijn kleed en accessoires :
Opmaak en haartooi gedaan door Michele Feyaerts. Ik kan haar niet voldoende aanraden. Toffe madam met gouden handen.
Kleed : Superreacties op model en kleur. Gewaagde keuze, maar zeker doen voor wie twijfelt !
Is een Maggie Sottero. Juwelen van Dorien Frutsels, Tiara van Princesses.nl
Hierbij trouwens een dikke pluim voor de Honeymoonshop in Rotterdam voor een Belgisch bruidje zo blij te maken !!!!

Boeket en versiering zaal : Floristiek in Lier. Deze man is een echt kunstenaar met bloemen. Prijs is ernaar (heb het hem dan ook niet echt makkelijk gemaakt ), maar wat een resultaat !!!!!

Andere :
We hebben qua openingsdans een Weense wals gedaan. Op Caribbean Bleu van Enya. Les gevolgt bij Davy Brocatus.
Is perfect verlopen en uitbundig applaus gekregen. Davy is heel goede leeraar, geduldig en werkt prachtige dingen uit naar je kunnen en wensen.

Voor de tafelverdeling had ik 15 soorten vlinders voorzien. Iedereen kreeg aan de ingang een kleur of soort vlinder die ze dan konden opspelden. Op de tafel had ik bloemstukken laten voorzien waarop die vlinders terugkwamen. Zo zag iedereen ook op voorhand bij wie hij aan tafel zat.

Gastenboek : een foto van onze verloving laten op groot canvas drukken (2m op 1,5m). Gezet aan uitgang en gevraagd dat iedereen een berichtje achterliet op het doek (met speciale stiften natuurlijk). Deze hangt nu in al zijn glorie in onze hal.

Om het dansfeest te openen had in Jurida (buikdans) uitgenodigd. Ik volg daar zelf al 3 jaar les, dus heb ik als verassingsact een dans gedaan. Het dak ging er echt af.

Door dit te doen stond de dansvloer direct vol en is hij (op 1 liedje na) continu gevuld gebleven tot 3.30u.

Zo, ik denk dat ik zo wat alles heb opgesomt waardat wisschien iemand van jullie iets kan aan hebben.

En natuurlijk : onze fotografe. Tiffodesign uit Boom - the best !!!!! Kijk zelf maar naar de foto's en oordeel.

Hierbij de foto's :
http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?id=1336667056&aid=2038960

Als je nog vragen hebt : shoot !
En anders : mensen maak er iets van, want het is voorbij voordat je het weet !

TINA
1.05.2010 (voor de laatste keer)


Tina
1-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2311


Femke
26-2-2011
 Meld misbruik11-5-2010 12:28:56

Schitterende foto's! Heel mooi kleed en boeket trouwens!

Jouw ceremonie met Monkey Business lijkt mij echt interessant... Ga ik ook eens voor horen.



angela
2-10-2010
 Meld misbruik11-5-2010 12:45:03

amai. zo'n schoon foto's zeg.


groetjes Angela.




An
26-3-2010
 Meld misbruik11-5-2010 12:55:18

Alvast proficiat met je huwelijk!!! Heel mooi dat rood kleed, het staat je prachtig!!
Geniet er nog van!!

Groetjes, An



ann
2-7-2011
 Meld misbruik11-5-2010 13:09:00

Wauw, heel mooi kleed,die jurk staat je beeldig!!

Proficiat!



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik11-5-2010 14:14:17

hej Tina,

Je zag er prachtig uit!
Proficiat met je huwelijk, geniet van de witebroodsweken

een vraagje,
welke stiften hebben jullie gebruikt om op het gastendoek te schrijven? Wij hebben ook een doek (canvas waar we een stuk van onze uitnodiging op overschilderen) maar zoeken nog naar goede stiften om erop te schrijven
alvast bedankt voor de tip

groetjes
eva



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik11-5-2010 14:17:42

Eva,

Ik kijk het vanavond na en laat het je weten !

TINA



lesley
12-6-2010
 Meld misbruik11-5-2010 14:24:50

mooie foto's en een prachtig kleed, helemaal mijn stijl



Inge
26-6-2010
 Meld misbruik11-5-2010 17:32:47

leuk om je hier nog eens tegen te komen op het forum met een verslagje van je dag!!
Mooi kleed en mooie foto's!!
Kben ook benieuwd naar onze dag!

Geniet van het getrouwd zijn!!

groetjes,
Inge




Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik11-5-2010 17:33:58

Proficiat!
Echt heel mooi !!!!

Gwen



sophie
14-8-2010
 Meld misbruik11-5-2010 18:11:42

proficiat met je huwelijk. prachtig kleed!

vraagje: we hebben davy ook geboekt voor onze openingsdans, maar hebben hem al paar mails gestuurd om data af te spreken en nu horen we niks meer van hem. was dit bij jullie ook zo? ik heb geen telnr van hem, enkel email adres.

groetjes,
sophie




Tina
1-5-2010
 Meld misbruik11-5-2010 18:28:12

@Sophie,

Maak je geen zorgen. Hij heeft een heel drukke agenda. Wij hadden ook geboekt in september en hebben pas een dikke 2 maand (eind februari) terug iets gehoord (voor data af te spreken).
Het zal in ieder geval prachtig zijn, daar mag je zeker van zijn !

@Eva,

Hierbij het merk van de stiften (gekocht bij AVA). Ze vegen niet op canvas !!!!!!!
Marabu - TEXTIL painter. Je hebt ze in een 8-tal kleuren en 2 diktes.
Als ik me goed herinner was het een 2€ per stift.

Succes bruidjes !




Edel
7-8-2010
 Meld misbruik11-5-2010 19:17:38

Hey,

Het zag er allemaal prachtig uit! En je kleed zo mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jullie straalden echt!
Zo te zien foto's genomen aan de zoo van Antwerpen? Klopt dat?

Groetjes,
Edel




sam
18-6-2010
 Meld misbruik11-5-2010 19:52:35

hoi Tina,
Ik vroeg me af waar je de vlinders vandaan haalt?
Lijkt me leuk om dit ook te doen.
Grts.



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik11-5-2010 19:59:29

@Edel :

Foto's zijn genomen in de wintertuin van de Urselinen in OL Waver. Prachtige locatie voor als het weer ni 100% mee zit.

@sam :
butterflycelebration.com
Bedrijf in de UK. Origine in US. Kost wel centen ! Je laat de coconnetjes overkomen met dierentransport DHL. Verder moet je ze zelf "opbrengen" thuis. Duurt zo een weekje (aan ongeveer 26°C - dus volop verwarming !!!!!). Vraagt dus zeker werk en tijd en voorzichtigheid. Maar het resultaat was zeker leuk en uniek.



Katrien
4-6-2011
 Meld misbruik12-5-2010 9:49:36

Hey Tina,

Mij felicitaties aan jezelf & je "man".
Geniet van elkaar, nu je nog steeds een beetje in die sprookjesperiode zit.

Het is altijd leuk te horen dat iemands dag super geslaagd is en is verlopen zoals je had gehoopt.

Wijzelf trouwen volgend jaar in juni. Ik had enkel vraagjes & twijfels over de feestzaal, kan ik je die even doorsturen per e-mail. Vanaf de website lukt het niet om je te e-mailen, dus kan je me je e-mail adres bezorgen aub.

alvast bedankt,

Katrien



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik12-5-2010 10:03:35

Katrien,

Stuur mailtje naar tfav@indeff.com

Groetjes,

TINA



Karin
4-6-2010
 Meld misbruik12-5-2010 12:00:21

Een dikke proficiat!
je zag er beeldig uit!
Heel mooie jurk en prachtige foto's

Groetjes

Karin



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info