Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ten einde raad

  15-1-2006 22:48:29
pfff ik zie het soms niet meer zitten. Wij zijn van plan om 27 juli 2007 te trouwen. We hebben samen het gemeentehuis en de zaal al vast gelegd. Maar mijn ouders doen zo moeilijk nu zijn ze slecht geziend dat zij niet mochten kiezen hoe is dat bij jullie ?? Wat kiezen jullie allemaal zelf.??? zijn er al mensen die goede ervaringen hebben met feestzaal--> Den Bakker te rijkevorsel.
Groeten

Wendy
27-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1097


Els
1-4-2006
 Meld misbruik16-1-2006 7:15:51

Het koppel dat trouwt kiest de datum, ook in functie van wat jullie wensen zijn, ouders kunnen daar wel iets over zeggen (als zij bv. al een reis of zo hebben vastgelegd), maar normaal gezien vind ik dat JULLIE zelf de vrijheid hebben!



Mireille
11-8-2006
 Meld misbruik16-1-2006 8:00:45

Het is jullie dag toch!!
Wij trouwen in augustus, en beslissen alles zelf, ook al zijn er sommige dingen die de familie anders zouden willen zien.
Groetjes
Mireille



Britt

 Meld misbruik16-1-2006 11:42:59

Kijk er is een groot verschil....!
Als jullie ouders mee betalen.... zo heb ik het de 1ste keer meegemaakt... dan heb je weinig inbreng als dochter of zoon.
Als jullie zelf alles betalen... ga dan voor jullie wensen.
Voor mij is het de 2de keer... en niemand gaat mij vertellen hoe het moet!... Maar wij betalen wel alles zelf!

Groetjes,

Britt



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik16-1-2006 11:59:08

iK ZOU ZEGGEN HET IS JULLIE DAG EN JULLIE BESLISSEN TOCH;
MAAR ALS JE OUDERS HEEL DE DAG BETALEN JA DAN MOGEN ZIJ OOK EENS IETS MEE KIEZEN HE;

WIJ HEBBEN DE FEESTZAAL DEN BAKKER GENONEM OP 10.06.2006 EN IK MOET ZEGGEN WIJ HEBBEN AL WAT GAAN PRATEN EN GAAN KIJKEN EN HET IS ECHT DE MOEITE WAARD EN ZEKER NIET DUURN ZENNE;

NEE IK ZOU ZE ZEKER NIET WILLEN RUILEN VOOR EEN ANDERE ZAAL DEZE IS ECHT KEI GOE;


GRTS 10062006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-1-2006 12:31:49

Hey

Wij hadden dat ook, maar nu proberen we mijn ouders meer te betrekken in de voorbereidingen. Dat betekent niet dat ze beslissen, maar ze zijn van alles op de hoogte. Zo hebben we bv zaterdag een afspraak met de ceremoniemeester en mijn ouders zullen erbij zijn. Zo hebben ze het gevoel dat ze er echt bij betrokken worden.

Ik denk niet dat ze zelf willen kiezen, maar ze zullen wat problemen hebben met het feit dat ze zelf nog van niks wisten voor het gereserveerd was.

Dus trek het je niet aan, dat waait over, ik heb zelfs een periode gedacht dat mijn ouders tegen de trouw waren omdat ze zo moeilijk deden, maar nu praten ze over niks anders!

Groetjes

Vicky
09.09.06



ineke
25-3-2006
 Meld misbruik16-1-2006 14:01:36

Beste Wendy,

Datum was onze keus en de rest zoeken wij gewoon allemaal zelf uit. Wij kiezen eerst en overleggen dan met onze ouders. bijvoorbeeld voor de feestzaal hadden wij twee mogelijke opties en daar onze ouders betalen hebben we met hen overlegd en zijn we samen tot een besluit gekomen.Het menu mogen we zelf bepalen. Vervoer wou mijn schoonvader in spe persé betalen maar daar hadden we carte blanche gekregen. De meeste andere dingen bepalen we zelf maar we vragen vaak vooraf even de mening van de ouders en in de mate van het mogelijke houden we er ook rekening mee zonder afbreuk te doen aan onze eigen keuze.

veel succes met de verdere voorbereidingen en vooral genieten hé

ine



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik16-1-2006 20:07:57

Hoi Wendy,

Wij betalen het grootste gedeelte van ons huwelijk zelf. Onze ouders betalen hun deel van de familie tijdens het avondfeest. En ik apprecieer het echt dat ze dat willen doen! de rest betalen wij allemaal zelf en ik zou ook niets anders willen. Wij wonen samen en kunnen zelf ons boontjes doppen dus dan kunnen we dat voor de trouw ook. We betrekken ons ouders in alles wat we doen om ook hun mening te weten. Uiteindelijk hebben wij wel het laatste woord maar het doet goed om je ouders af en toe eens ergens naar toe te nemen omdat zij op dat vlak al meer ervaring hebben en zij stellen vaak vragen waar jij dan die moment niet aan denkt! Dus eigenlijk wel handig! Mijn papa is meegeweest voor de ceremoniemeester en ceremoniewagen en mijn vriend zijn mama is meegeweest voor de feestzaal.
Hoeplijk geraak je er wijs uit!

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Johan
9-9-2006
 Meld misbruik26-1-2006 14:43:14

Wij hebben dat direct opgelost...
we hebben direct gezegd dat wij het feest organiseren.
(De financiele bijdrages zijn welkom, maar beaplen het feest niet.) Onze families respecteren dat. Uiteraard vragen we dikwijls wel hun mening, maar het is en blijft onze beslissing, onze dag.
Ik ben heel blij dat ze dit respecteren, ze zijn gewoon de max hierin !! Duidelijkheid voor alles helpt daarbij



jo
29-4-2006
 Meld misbruik27-1-2006 11:08:00

Hey,

Wij hebben onze trouw op zeer korte tijd geregeld( 5maand) en daar kwam heel wat stress bij kijken dus ook de gebeurlijke woordenwisselingen met de ouders. Zeker omdat zij alles betalen.
Wij hebben gewoon besloten om eens een avond met beide ouders rond tafel te gaan zitten en al onze ideeen op tafel te smijten en hun gedacht er van te vormen en eventueel bepaalde budgetten vast te leggen.
Vooral open zijn naar jullie ouders, zodat ze zich betrokken voelen.
Grtjes
jo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...