Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budget Huwelijksreis

  9-5-2010 23:48:54
fiogf49gjkf0d
Hallo,

Ik vroeg mij af wat jullie zoal uittrekken qua budget voor jullie Huwelijksreis? Ik bedoel dus in het totaal, reiskosten, verblijfkosten, souveniers, etc. Ik heb namelijk totaal geen idee wat een 'normaal' bedrag is voor een vakantie...

Wij gaan op reis met de auto, dus geen voorverpakte vakantiedeals.


Friedl
2-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1317


Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik10-5-2010 0:05:06

hey,
wij gaan naar Florida, vliegtuig, hotels,anulatieverzekering ,rijsbijstand en auto komt op 3500 euro ongeveer.
Moeten nog toegangstickets, eten en souveniers enz bij.

groetjes



Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik10-5-2010 8:57:33

Wij gaan 11 dagen naar Cyprus.
Voor all in betalen wij net geen €3000 in een toch wel iets chiquer hotel dan waar we doorgaans zouden gaan (je gaat tenslotte maar 1 keer op huwelijksreis, tenminste dat is toch de bedoeling ).
Het enige waar wij dan nog geld aan zouden uitgeven is eventueel een mooie excursie en wat leuke spullen voor onszelf ofzo. Souvenirs brengen wij eigelijk nooit speciaal mee van op reis, alleen als het iets is waarvan je weet dat je er echt iemand heel blij mee zou maken.




Laura
18-12-2010
 Meld misbruik10-5-2010 9:13:59

Wij gaan een week naar Florida en dan vliegen wij met een binnenlandse vlucht door naar de Caraïben (Jamaica) voor 10 dagen. In de prijs zitten de 2 vliegtuigreizen heen en terug, excursies in Florida, verblijf in Florida en in Jamaica. Wij komen op een bedrag van +- 8000 EUR. Vooral duur omdat wij naar 2 plaatsen willen, de caraiben is vooral erg duur. Wij hebben vooral geredeneerd dat je maar één x op huwelijksreis gaat hé :) Een goede tip voor als je een duurdere huwelijkreis wil: een huwelijksreislijst opstellen: alle genodigden van je feest dragen mee bij aan je huwelijksreis!

Veel plezier!! Laura



Sofie
28-5-2010
 Meld misbruik10-5-2010 10:21:03

fiogf49gjkf0d
Hallo,

Wij gaan naar Bali, voor 13 dagen. 5 sterrehotel enkel met ontbijt omdat wij elke avond willen gaan uit eten in verschillende restaurants.
Vliegtuig inbegrepen met tranfers en logis met ontbijt.

Vliegen wel vanuit Nederland, stukken goedkoper en betalen 2350 euro.

Alleen voor de excursies gaan we nog iets moeten bijbetalen.
Groetjes,

Sofie



katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik10-5-2010 10:57:58

Dag Friedl

wij zijn ook met onze auto vertrokken, naar de Provence!
We hebben 4B&B's gedaan, en terplaatse veel uitstappen en bezienswaardigheden bezocht. En toch wel wat cadeautjes voor onszelf gekocht.
In totaal (naft, tolwegen, verblijf, uitstappen, eten, e.d) zijn we zo'n 2000euro kwijt. Ik vond dit al genoeg, maar als ik de andere dames hun reis bekijk valt dit nogal mee precies!

groetjes



Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 11:04:11

Bedankt dames !
Wij trekken naar Zweden - niet een normale huwelijksreisbestemming, maar het is een reis die er anders waarschijnlijk nooit van zal komen :-)

Ik heb alleen geen idee wat ik moet rekenen qua budget per dag voor eten, etc.

Souveniers kopen wij anders ook niet, maar ik dacht: voor de huwelijksreis maken we wel een uitzondering en kopen we iets voor onze ouders enzo.




Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 11:04:19

fiogf49gjkf0d
Bedankt dames !
Wij trekken naar Zweden - niet een normale huwelijksreisbestemming, maar het is een reis die er anders waarschijnlijk nooit van zal komen :-)

Ik heb alleen geen idee wat ik moet rekenen qua budget per dag voor eten, etc.

Souveniers kopen wij anders ook niet, maar ik dacht: voor de huwelijksreis maken we wel een uitzondering en kopen we iets voor onze ouders enzo.




Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik10-5-2010 11:16:39

fiogf49gjkf0d
Ik heb er nog geen idee van eigenlijk! Denk dat wij een 1000-2000€ gaan voorzien, maar wij plakken er meteen onze gewone vakantie aan vast: weekje b&b of hotel in Kroatië (huwelijksreis), en daarna met de tent trekken langs de kust van Kroatië. Budgetvriendelijk en wij kunnen niet lang op 1 plaats blijven hangen. Als je ergens bent, moet je ook wat zien he!



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik10-5-2010 12:00:06

Hey Friedl,
Wij doen in november een 11-daagse fly and drive in Andalousie. Wij hopen met € 2000 toe te komen.



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 13:19:29

hej Friedl,

Zweden is wel niet goedkoop. Je zal er zeker meer betalen dan in Belgie om vb te gaan eten, iets te gaan drinken (zeker als dit alcoholisch is), bezoeken. Dus hou toch rekening met dezelfde kosten die je hier zou maken. Maar het is een prachtig land.
Normaal gezien is water overal gratis (als deze van de kraan komt natuurlijk) en echt wel lekker kraantjeswater,je zou duren zweren dat het uit een fles komt :-)

groeten
eva



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik10-5-2010 15:59:52

Hallo,
Wij deden 12d Andalusië Fly & Drive.
prachtig, om en bij de 2.000 € kwijt denk ik vliegtuig, logement, eten ginder, souveniers, alles bij elkaar.
Vond dat zeker niet gek.
Als ik hier zie hoeveel geld mensen uitgeven aan een huwelijksreis.
En dan zie je een paar dagen geleden berichten verschijnen dat men het teveel vind voor 200 € aan de kerk te geven.
Van mij hebben ze geen € gehad omdat we via rent a priest deden, was wat duurder, maar ik stond er volledig achter & nu nog.



jessie
24-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 17:52:38

hey,
wij gaan naar het zuiden van frankijk ook met de auto en wij zijn ongeveer 2500 euro kwijt! wij zijn nu niet zo'n hotelmensen dus hebben wij een villatje gehuurd op een prachtig domein op 500 m van het strand!
grtjs jessie




jessie
24-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 17:55:08

was het er vergeten bij te zetten wij gaan voor 14 dagen en dan is het nog hoogseizoen ook he!
grtjs jessie




Nathalie

 Meld misbruik11-5-2010 8:51:16

Wij gaan eind mei op reis naar Tenerife naar een 4* hotel voor 1 week half pension voor een totaalprijs van 900 euro. Ik heb het hotel via de site van het hotel zelf geboekt en de vlucht ook apart geboekt via jetairfly. Je kon dit hotel als combipakket ook nemen via jetair maar dit kwam veeeeeeeeel duurder uit voor hetzelfde hotel en voor dezelfde periode. Dus je kan best eens uitzoeken als je alles apart boekt of het niet goedkoper is.

veel succes!



Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik11-5-2010 18:53:33

Bedankt allemaal !
Het is wat moeilijk in te schatten omdat ik geen idee heb wat we daar zullen spenderen aan eten, etc. Zweden schijnt idd wel duur te zijn... Ik zal daar maar rekening mee houden, en ruim rekenen voor ons budget ;-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums